A-kern
-
Re: A-kern
KLSK190630 wrote: ↑Thu Oct 22, 2020 9:56 amGilis heeft volgens transfermarkt zijn marktwaarde al verdriedubbeld tijdens dit seizoen(van 100k naar 350k) ik vrees dat die onhoudbaar wordt naar volgend jaar toe. Ohl zal die niet zomaar laten gaan. Voor de rest heeft allach die van hem ook bijna verdubbeld.
Voorts zijn de jonkies van brugge ons voorbijgestoken en hebben we nu de goedkoopste ploeg van 1b. Nipt achter deinze.
-
Nog een weetje, die van mikautadze is x6 gegaan
Als je die in je team hebt.. Kan je de kas serieus mee spijzen.
-
Hoelang nog eer TVI op straat staat? Ik hoop dat hij mag blijven maar als we nog 3x verliezen na elkaar heeft hij het vlaggen denk ik.
-
Nu 3 is nog veel, wie gaat beter doen met dit materiaal? de helft kan gewoon niet mee in 1B!KLSK190630 wrote: ↑Sun Nov 01, 2020 11:46 amHoelang nog eer TVI op straat staat? Ik hoop dat hij mag blijven maar als we nog 3x verliezen na elkaar heeft hij het vlaggen denk ik.
-
Dan wordt het echt wel een trainerskerkhof als je bij hem ontslaat.
Nu is hij puntengewijs wel slechter bezig dan RP.
niet appelen met peren vergelijken aub...Thomas1906 wrote: ↑Sun Nov 01, 2020 2:42 pmDan wordt het echt wel een trainerskerkhof als je bij hem ontslaat.
- Justhomuch
Ben jij dit seizoen de man van de statistieken?Thomas1906 wrote: ↑Sun Nov 01, 2020 2:42 pmDan wordt het echt wel een trainerskerkhof als je bij hem ontslaat.
Wij komen áltijd terug!
Deze trainer ontslaan zou op niks slagen, dit ligt niet aan hem, als je als club financiële niet sterker staat moet je het als trainer doen met de midellen die je hebt !
2...1b is nog nooit zo sterk geweest dankzij buitenlandse investeerders. Lk wist amper 2 weken voor de competitiestart dat ze in deze reeks zouden aantreden in allerijl hebben ze dan transfers gedaan, de voorbereiding was ook niet je dat wegens dat coronagedoe! Heb het al van bij het seizoen gepost geen degradatie zou een heus huzarenstukje zijn bekijk de budgetten maar eens van Geel-zwart en de rest van de clubs. Laat bij een degradatie tvi maar op het lisp blijven je zal geen betere op de kop kunnen tikken met een beperkt budget. Nogmaals de betere spelers trachten te behouden en versterken op plaatsen waar nodig en je zal niet ver zijn van opnieuw promotie naar 1b. Maar voor daar geen mal figuur te slaan moeten extra-investeerders worden aangetrokken of lvt en van lommel moeten de geldbeugel open doen anders wordt Geel-zwart een liftclub dat zal peddelen tussen 1b en de hoogste amateurklasse.