Jupiler Pro League

Alle voetbalcompetities in België kunnen hier besproken worden.
KRKN

Re: Jupiler Pro League

Bericht door KRKN »

Jawadde Anderlecht. Coucke zal zich toch eens in de haren krabben.
Vergaaneglorie

Bericht door Vergaaneglorie »

Simpel, de 3 volgende matchen zonder publiek en 5-0 voor gisteren en ik zou nog 3 punten aftrekken ook ff voorbeeld stellen!

Ow ja da is juist we zijn over anderlecht bezig........... Komt dus niks van aan!
Carlke

Bericht door Carlke »

eerste boete is er al 50000 euro boete, rest zal nog volgen, 5-0 zal zeker een feit zijn kan niet anders.
KRKN

Bericht door KRKN »

Carlke schreef: za apr 13, 2019 3:18 pm eerste boete is er al 50000 euro boete, rest zal nog volgen, 5-0 zal zeker een feit zijn kan niet anders.
Das niet min. Benieuwd hoe de ploeg gaat reageren. Gent trouwens wéér onderuit. Erg benieuwd naar Genk tegen Brugge!
Flor

Bericht door Flor »

Ik had meer van Brugge verwacht. Ol, ze hebben recht op klagen ivm arbitrage maar Genk was ook gewoon beter. Serieuze stap richting titel.
Eric

Bericht door Eric »

Rutten ontslagen. Lijkt me een druppel op een hete pan..
Flor

Bericht door Flor »

Eric schreef: di apr 16, 2019 10:55 am Rutten ontslagen. Lijkt me een druppel op een hete pan..
Had blijkbaar al aangegeven volgend jaar niet verder te willen doen. Toch geen passage die veel indruk heeft nagelaten.
KRKN

Bericht door KRKN »

Sterk werk van Genk. Ze zijn er toch wel dicht bij nu, die zege op Standard zal zijn aangekomen in Brugge.
't Zou een terechte titel zijn in mijn ogen.
Carlke

Bericht door Carlke »

KRKN schreef: za apr 20, 2019 8:14 am Sterk werk van Genk. Ze zijn er toch wel dicht bij nu, die zege op Standard zal zijn aangekomen in Brugge.
idd volledig terecht in de competitie al ver voor door halvering terug spanning. maar spelen nu weer heel goed ! hadden tegen antwerp ook kunnen winnen maar beetje tegenslag daar.
Flor

Bericht door Flor »

Carlke schreef: za apr 20, 2019 9:48 am
KRKN schreef: za apr 20, 2019 8:14 am Sterk werk van Genk. Ze zijn er toch wel dicht bij nu, die zege op Standard zal zijn aangekomen in Brugge.
idd volledig terecht in de competitie al ver voor door halvering terug spanning. maar spelen nu weer heel goed ! hadden tegen antwerp ook kunnen winnen maar beetje tegenslag daar.
Heel sterke playoffs van Antwerp wel. Toch straf wat ze al zo snel neerzetten in 1A. Zullen wel gewoon Europees spelen volgend jaar.
Plaats reactie