Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Stel we gaan naar 1b weet iemand mishien spelers voor ons die kunnen komen
Bij Lokeren zou ik Amine Benchaib halen aanvallende middenvelder van 21 jaar kan als aanvallende middenvelder of linksbuiten gebruikt worden .. één van de weinige spelers die een goed niveau haalde bij een zwalpend Lokeren! Een oerdegelijke linksbuiten ontbreekt op het lisp. Met Samyn op de rechtsbuiten en deze kerel zou je goed zitten op de flanken! Voor een centrumspits denk ik aan een oude bekende nl De Belder die bij Cercle einde verbintenis is .. voor de linksachterplaats ééns polsen bij nog een oude bekende nl Jimmy De Jonghe .. voor de 1ste Amateurreeks wordt het moeilijk om zulke spelers te halen en te overtuigen voor 1B …
De belder die gaat nooit terug komen is door vele fans letterlijk uitgespuwd !ozzy105 wrote: ↑Tue May 12, 2020 11:46 amBij Lokeren zou ik Amine Benchaib halen aanvallende middenvelder van 21 jaar kan als aanvallende middenvelder of linksbuiten gebruikt worden .. één van de weinige spelers die een goed niveau haalde bij een zwalpend Lokeren! Een oerdegelijke linksbuiten ontbreekt op het lisp. Met Samyn op de rechtsbuiten en deze kerel zou je goed zitten op de flanken! Voor een centrumspits denk ik aan een oude bekende nl De Belder die bij Cercle einde verbintenis is .. voor de linksachterplaats ééns polsen bij nog een oude bekende nl Jimmy De Jonghe .. voor de 1ste Amateurreeks wordt het moeilijk om zulke spelers te halen en te overtuigen voor 1B …
-
KLSK190630
Dat was dan ook niet meer dan terecht... Wat die benchaib betreft, die mag van mijn part zeker komen!Carlke wrote: ↑Tue May 12, 2020 4:58 pmDe belder die gaat nooit terug komen is door vele fans letterlijk uitgespuwd !ozzy105 wrote: ↑Tue May 12, 2020 11:46 amBij Lokeren zou ik Amine Benchaib halen aanvallende middenvelder van 21 jaar kan als aanvallende middenvelder of linksbuiten gebruikt worden .. één van de weinige spelers die een goed niveau haalde bij een zwalpend Lokeren! Een oerdegelijke linksbuiten ontbreekt op het lisp. Met Samyn op de rechtsbuiten en deze kerel zou je goed zitten op de flanken! Voor een centrumspits denk ik aan een oude bekende nl De Belder die bij Cercle einde verbintenis is .. voor de linksachterplaats ééns polsen bij nog een oude bekende nl Jimmy De Jonghe .. voor de 1ste Amateurreeks wordt het moeilijk om zulke spelers te halen en te overtuigen voor 1B …
-
andyosgarcia
Voor JDJ pas ik eerlijk gezegd toch ook.ozzy105 wrote: ↑Tue May 12, 2020 11:46 amBij Lokeren zou ik Amine Benchaib halen aanvallende middenvelder van 21 jaar kan als aanvallende middenvelder of linksbuiten gebruikt worden .. één van de weinige spelers die een goed niveau haalde bij een zwalpend Lokeren! Een oerdegelijke linksbuiten ontbreekt op het lisp. Met Samyn op de rechtsbuiten en deze kerel zou je goed zitten op de flanken! Voor een centrumspits denk ik aan een oude bekende nl De Belder die bij Cercle einde verbintenis is .. voor de linksachterplaats ééns polsen bij nog een oude bekende nl Jimmy De Jonghe .. voor de 1ste Amateurreeks wordt het moeilijk om zulke spelers te halen en te overtuigen voor 1B …
Bryan van den Bogaert linksachter Westerlo, komen niet tot akkoord dus mag gratis vertrekken, was vaste waarde daar. Wat denken jullie ?
-
andyosgarcia
Als ze het met een 1b ploeg niet eens raken, zal Lierse met goei papieren moeten komen, als we al dan niet al in 1b raken.
Dit. Te duur lijkt me.andyosgarcia wrote: ↑Thu May 14, 2020 10:34 pmAls ze het met een 1b ploeg niet eens raken, zal Lierse met goei papieren moeten komen, als we al dan niet al in 1b raken.