Transfernieuws
-
KLSK190630
Re: Transfernieuws
Wat denken jullie van Poelmans voor op de linksback?
Speelde toch vrij veel in Nederlandse 2 de klasse, dus zal hij dat hier ook wel kunnen !
Toch maar mooi onze lisentie dus dat verhaal dat we het financieel moeilijk hebben lijkt niet te kloppen!Magico wrote: ↑Mon Apr 20, 2020 2:55 pmZal ik eens een bommetje droppen.
Vandaag van een speler te horen gekregen dat iedereen op Vermeiren en Vanderveken na, ieder contract wordt ontbonden. Het feit dat papa Vanderveken 50 000 eur in de club pompt zal daar wel in mee spelen vermoed ik..
Ook de plannen voor 1B zou maar schijn zijn en durven ze dit niet communiceren naar de supporters.
De kern word dus ook op 1 amateur samengesteld.
Ook vertelde hij dat de club het financieel moeilijk zou hebben.
To be continued...
Zo hoopvol als ik gisteren nog was, ben ik nu ongerust en realistisch dat we ook dit jaar niet voor de prijzen zullen spelen.. Integendeel.
Inderdaad, lijkt er dus op dat de speler die het mij vertelde met wat fustratie zit door het niet verlengen van zijn contract.
Beter zo natuurlijk
Beter zo natuurlijk
-
Vergaaneglorie
Nee dank je
- Justhomuch
Waarom niet? Lijkt me wel echt een mooie aanwinst.
Wij komen áltijd terug!
Hangt van de reeks af. In eerste amateur: ok. Hoger misschien toch wat te licht.Justhomuch wrote: ↑Sun May 03, 2020 11:23 amWaarom niet? Lijkt me wel echt een mooie aanwinst.
Weet niet welk niveau 2 de klasse Nederland is. Mogelijk toch hoger eerste amateur ! 1b weet ik niet moeilijke. Maar we hebben toch 2 linkse buitenspelers nodig, dus kan hij concurrentie aangaan met betere of mindereKRKN wrote: ↑Sun May 03, 2020 12:56 pmHangt van de reeks af. In eerste amateur: ok. Hoger misschien toch wat te licht.

-
Vergaaneglorie
Yep dat in gedachten, 1b heeft die toch met lierse gedaan niet? En was toen de zwakste in de ploeg vond ik.KRKN wrote: ↑Sun May 03, 2020 12:56 pmHangt van de reeks af. In eerste amateur: ok. Hoger misschien toch wat te licht.