Jupiler Pro League
Re: Jupiler Pro League
Goh, op voorhand dacht ik van niet, maar het feit dat hij al toch vrij veel matchen van Beerschot in de basis staat en zij het goed doen, doet me toch het tegendeel vermoeden.KLSK190630 wrote: ↑Wed Oct 28, 2020 11:17 amFredje heeft toch wel heel veel geluk gehad in de derby hoor amai. Als je dat ziet maakt die een penaltyfout en moet hij bij een andere actie rood krijgen. Denken jullie dat hij het niveau 1A aankan? Ik moet wel zeggen, in de lucht was hij echt incontournable ik denk dat mbokani elk kopduel verloor.
Ze slikken wel veel tegengoals.
Het systeem dat zij spelen, redt Frans imo. Het feit dat hij twee meer wendbare centrale verdedigers naast zich heeft staan, maskeert zijn enorme gebrek aan wendbaarheid en snelheid. In een 2-mans verdediging is 1B volgens mij zijn plafond.KRKN wrote: ↑Wed Oct 28, 2020 11:54 amGoh, op voorhand dacht ik van niet, maar het feit dat hij al toch vrij veel matchen van Beerschot in de basis staat en zij het goed doen, doet me toch het tegendeel vermoeden.KLSK190630 wrote: ↑Wed Oct 28, 2020 11:17 amFredje heeft toch wel heel veel geluk gehad in de derby hoor amai. Als je dat ziet maakt die een penaltyfout en moet hij bij een andere actie rood krijgen. Denken jullie dat hij het niveau 1A aankan? Ik moet wel zeggen, in de lucht was hij echt incontournable ik denk dat mbokani elk kopduel verloor.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ik heb ook wel een vermoeden dat dit z'n laatste seizoen op dit niveau is. Ik ga wel eerlijk zijn: ik baal om hem in dat mottig paars te zien.Axassin wrote: ↑Wed Oct 28, 2020 4:34 pmHet systeem dat zij spelen, redt Frans imo. Het feit dat hij twee meer wendbare centrale verdedigers naast zich heeft staan, maskeert zijn enorme gebrek aan wendbaarheid en snelheid. In een 2-mans verdediging is 1B volgens mij zijn plafond.KRKN wrote: ↑Wed Oct 28, 2020 11:54 amGoh, op voorhand dacht ik van niet, maar het feit dat hij al toch vrij veel matchen van Beerschot in de basis staat en zij het goed doen, doet me toch het tegendeel vermoeden.KLSK190630 wrote: ↑Wed Oct 28, 2020 11:17 amFredje heeft toch wel heel veel geluk gehad in de derby hoor amai. Als je dat ziet maakt die een penaltyfout en moet hij bij een andere actie rood krijgen. Denken jullie dat hij het niveau 1A aankan? Ik moet wel zeggen, in de lucht was hij echt incontournable ik denk dat mbokani elk kopduel verloor.
Kortrijk Beerschot 5-5. Frans bijna matchwinnaar in 9o ste min maakt hij 4_5. Maar toch nog 5-5.
-
Thomas1906
Velen onder onze supporters schreven Frans af maar hij staat er toch zne. We spreken hier over 2 reeksen hoger!
Afschrijven groot woord maar nu gaan zeggen dat hij top is ook overdreven al gezien hoeveel doelpunten die slikken . Ze hebben geluk dat ze perfecte voorhoede hebben , of hij had er mischien niet meer ingestaan, dan zou losada andere oplossingen gezocht hebben. Allee nu neem ik Frans hij zou ook natuurlijk iemand anders kunnen kiezen . Wil maar zeggen als je verliest en zoveel tegendoelpunten er mogelijk slachtoffers vallen achteraan , dus kan hij dat zijn. Wel leuke kopbaldoelpunt !Thomas1906 wrote: ↑Sat Nov 07, 2020 10:16 pmVelen onder onze supporters schreven Frans af maar hij staat er toch zne. We spreken hier over 2 reeksen hoger!
-
KLSK190630
Ohl vorig jaar 14,4 m verlies en beerschot 4,5. Ik denk dat we ons dit jaar bij seraing, deinze rwdm en lommel aan gelijkaardige cijfers kunnen verwachten.
Wel in een andere grootteorde nog denk ik. Hoewel er bij Beerschot en OHL wel meer binnenkomt dan bij pakweg Deinze denk ik.KLSK190630 wrote: ↑Thu Nov 19, 2020 9:27 amOhl vorig jaar 14,4 m verlies en beerschot 4,5. Ik denk dat we ons dit jaar bij seraing, deinze rwdm en lommel aan gelijkaardige cijfers kunnen verwachten.
RWDM lijkt me gezonder. Niet zo'n groot budget dacht ik.
-
KLSK190630
Niet zo'n groot budger maar rocha, claes, yagan en rommens komen niet voor een appel en een ei.Flor wrote: ↑Thu Nov 19, 2020 8:06 pmWel in een andere grootteorde nog denk ik. Hoewel er bij Beerschot en OHL wel meer binnenkomt dan bij pakweg Deinze denk ik.KLSK190630 wrote: ↑Thu Nov 19, 2020 9:27 amOhl vorig jaar 14,4 m verlies en beerschot 4,5. Ik denk dat we ons dit jaar bij seraing, deinze rwdm en lommel aan gelijkaardige cijfers kunnen verwachten.
RWDM lijkt me gezonder. Niet zo'n groot budget dacht ik.
Heel het Belgisch voetbal is een zeepbel.
Ooit gaat die ploffen.
Ooit gaat die ploffen.