Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
KRKN

Re: Transfernieuws

Post by KRKN »

Die 2 namen toch wel vrij onverhoopt. Ik hoop wel dat we niet in de valkuil gaan lopen en meteen torenhoge verwachtingen gaan hebben van onze nieuwkomers. Geef ze wat tijd: ze hebben heel lang geen wedstrijden meer gespeeld.

Straf dat we die namen kunnen aantrekken. Ik vermoed wel dat er terug een afkoopsom opgenomen is :mrgreen:

Laatste bedenking: wat nu met Stanic? In mijn hoofd was die al weg, maar de nieuwkomers zijn geen vervangers lijkt me.
Justhomuch

Re: Transfernieuws

Post by Justhomuch »

KRKN wrote: Fri Aug 28, 2026 8:51 pm Die 2 namen toch wel vrij onverhoopt. Ik hoop wel dat we niet in de valkuil gaan lopen en meteen torenhoge verwachtingen gaan hebben van onze nieuwkomers. Geef ze wat tijd: ze hebben heel lang geen wedstrijden meer gespeeld.

Straf dat we die namen kunnen aantrekken. Ik vermoed wel dat er terug een afkoopsom opgenomen is :mrgreen:

Laatste bedenking: wat nu met Stanic? In mijn hoofd was die al weg, maar de nieuwkomers zijn geen vervangers lijkt me.
Mss geraken ze wel nergens aan den bak met hun gedrag in het verleden? Wie zal het zeggen
Wij komen áltijd terug!
Post Reply