1ste Amateur
-
Re: 1ste Amateur
Ik denk dat plaats 4 het doel moet zijn. Mits nog enkele gerichte versterkingen?
Maar alles ligt daar nog zo dicht bij elkaar.
Plaats 4 gaat wel lukken denk ik, maar dan. Ik denk niet dat Thes deze buitenkans gaat laten schieten en gewoon vol voor de promotie gaat gaan qua licentie.Thomas1906 wrote: ↑Sun Dec 16, 2018 12:29 pmIk denk dat plaats 4 het doel moet zijn. Mits nog enkele gerichte versterkingen?
Ik begin me er meer en meer bij neer te leggen dat we komend jaar nog in 1e amateur aantreden. Geen drama, maar wel jammer.
Thes weer 2-0 voor. Slik.Flor wrote: ↑Sun Dec 16, 2018 3:24 pmPlaats 4 gaat wel lukken denk ik, maar dan. Ik denk niet dat Thes deze buitenkans gaat laten schieten en gewoon vol voor de promotie gaat gaan qua licentie.Thomas1906 wrote: ↑Sun Dec 16, 2018 12:29 pmIk denk dat plaats 4 het doel moet zijn. Mits nog enkele gerichte versterkingen?
Ik begin me er meer en meer bij neer te leggen dat we komend jaar nog in 1e amateur aantreden. Geen drama, maar wel jammer.
Nooit gedacht dat ik mijn hoop op Marvin Ogunjimi ging zetten. Vreemde tijden.
Als thess een licentie haalt spelen ze in 1 b. Ongelooflijk sommige ploegen hebben niks supporters en toch lukt het. Virton bena niks supporters. Tineke 1 b ook al niks.
-
These heeft misschien ook een fantastisch sportief beleid. Of dat van ons is gewoon niet goed genoeg?
Ik weet het niet zo goed. Hebben ze nog goeie namen lopen? Ik heb alleen weet van Oris, die een serieus schot in de roos bleek te zijn. Ik hoop in iedergeval op een enorme inzakking van het team; dat kan misschien komen als het zicht op een licentie onzeker zou zijn.Thomas1906 wrote: ↑Sun Dec 16, 2018 11:27 pmThese heeft misschien ook een fantastisch sportief beleid. Of dat van ons is gewoon niet goed genoeg?
Heb het al ééns gepost eerst zien dat ze hun licentie behalen is hun stadion wel naar de normen voor 1B+indien ja en ze stijgen gaan ze zich serieus mogen versterken anders retourtje terug na één seizoen want volgend jaar geen 'mindere' ploeg in 1B hoor!Voor mij en met alle respect hoor geen club voor 1B en dat zich zal handhaven in die reeks.KRKN wrote: ↑Mon Dec 17, 2018 10:09 amIk weet het niet zo goed. Hebben ze nog goeie namen lopen? Ik heb alleen weet van Oris, die een serieus schot in de roos bleek te zijn. Ik hoop in iedergeval op een enorme inzakking van het team; dat kan misschien komen als het zicht op een licentie onzeker zou zijn.Thomas1906 wrote: ↑Sun Dec 16, 2018 11:27 pmThese heeft misschien ook een fantastisch sportief beleid. Of dat van ons is gewoon niet goed genoeg?
Zou Thes voor het stadion geen tijdelijke oplossing kunnen zoeken zoals indertijd Heusden-Zolder? Zij speelden hun seizoen in eerste klasse toen in Genk.
In de buurt van Tessenderlo zijn er immers wel wat uitwijkmogelijkheden: Westerlo, Geel en misschien zelfs Diest of Genk?
In de buurt van Tessenderlo zijn er immers wel wat uitwijkmogelijkheden: Westerlo, Geel en misschien zelfs Diest of Genk?
Brengt ze niet op ideeën hé!Lierenaar wrote: ↑Tue Dec 18, 2018 4:27 pmZou Thes voor het stadion geen tijdelijke oplossing kunnen zoeken zoals indertijd Heusden-Zolder? Zij speelden hun seizoen in eerste klasse toen in Genk.