Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Volgens de gazet:
- Akkoord met Kortrijk over Adinany.
- Akkoord met Zulte-Waregem over Asare, maar hij zal wel nog voor een half jaar aan ons verhuurd worden. Dus die doet het seizoen bij ons uit. Het beste wat we er konden uit halen, hebben we goed onderhandeld.
- Lommel wil Mertens bij ons weghalen.
- Akkoord met Zulte-Waregem over Asare, maar hij zal wel nog voor een half jaar aan ons verhuurd worden. Dus die doet het seizoen bij ons uit. Het beste wat we er konden uit halen, hebben we goed onderhandeld.
Ik zou het een spijtige zaak vinden moest Mertens al na een half jaar vertrekken. Zeker nu De Vos mischien ook wel even out is, het zag er toch niet zo goed uit.
- Justhomuch
Lierse wordt seizoen na seizoen leeggeplukt en niet door topclubs neen door kleine clubjes triestig... Lommel, Dender, Zulte begot.. Ik ben ondertussen de tel kwijtgeraakt van hoeveel spelers die sinds de heropstart in 2018 tot heden kwamen en vertrokken.. Ik zat al aan dik 70 spelers tot 2 jaar terug ja watte..Basisspelers he.
-
LispFan1906
Met de komst van Stanic en Boncina snap ik dat ze Adinany alsnog verkopen en de deal voor Asare is perfect gezien zijn aflopend contract. Maar de spoeling op rechtsachter is te dun (zeker met de blessure van De Vos) om Mertens te verkopen, tenzij er een niet te weigeren bod komt en er een vervanger wordt gehaald.TV2002 wrote: ↑Sun Feb 01, 2026 7:07 pmVolgens de gazet:
-
Vergaaneglorie
Yep en meer zeg ik er niet op, het is om te schreeuwen het ooit zo een groot lierse...ozzy105 wrote: ↑Sun Feb 01, 2026 9:30 pmLierse wordt seizoen na seizoen leeggeplukt en niet door topclubs neen door kleine clubjes triestig... Lommel, Dender, Zulte begot.. Ik ben ondertussen de tel kwijtgeraakt van hoeveel spelers die sinds de heropstart in 2018 tot heden kwamen en vertrokken.. Ik zat al aan dik 70 spelers tot 2 jaar terug ja watte..Basisspelers he.