Challenger Pro League
Re: Proximus league
Zijn toch een nieuw stadion aant zetten? Met hotel etcJusthomuch wrote: ↑Wed Aug 19, 2020 8:41 pmBlijft niet duren dusCarlke wrote: ↑Wed Aug 19, 2020 7:59 pmDie is al weg hoor !Justhomuch wrote: ↑Wed Aug 19, 2020 7:50 pmGrootheidswaanzin noemen ze dat, komt nu al geen kat kijken, en die tribune was die ook niet tijdelijk?
-
Thomas1906
Een stadion staat er niet op 123 zelfs niet als je van ghelamco bent hé.
Trouwens Luc ging ook grote veranderingen doen aan ons stadion, al iets van gemerkt?
Trouwens Luc ging ook grote veranderingen doen aan ons stadion, al iets van gemerkt?
Als hij ons maar in 1 b houd dan zal ik al dik content zijn ! Maar ik twijfel daar sterk aan. Als hij dit klaar krijgt verdiend hij veel respect !Thomas1906 wrote: ↑Wed Aug 19, 2020 10:12 pmEen stadion staat er niet op 123 zelfs niet als je van ghelamco bent hé.
Trouwens Luc ging ook grote veranderingen doen aan ons stadion, al iets van gemerkt?![]()
Slik.DALER NAAR EERSTE NATIONALE (Art. 2.2.2.2 // P7.96)
De club die als laatste eindigt na het reguliere kampioenschap daalt rechtstreeks naar de 1e nationale afdeling. Indien de laatste club een club is die met het U23-ploeg speelt, degradeert de voorlaatste club in de eindrangschikking rechtstreeks.
-
KLSK190630
Amai, das een kleine ramp.KRKN wrote: ↑Thu Aug 20, 2020 11:07 amSlik.DALER NAAR EERSTE NATIONALE (Art. 2.2.2.2 // P7.96)
De club die als laatste eindigt na het reguliere kampioenschap daalt rechtstreeks naar de 1e nationale afdeling. Indien de laatste club een club is die met het U23-ploeg speelt, degradeert de voorlaatste club in de eindrangschikking rechtstreeks.
-
Vergaaneglorie
Waarom gaan we dan nu naar 1B? Hebben er de ploeg niet voor en wss terug zakken en sta je verder van huisKLSK190630 wrote: ↑Thu Aug 20, 2020 12:03 pmAmai, das een kleine ramp.KRKN wrote: ↑Thu Aug 20, 2020 11:07 amSlik.DALER NAAR EERSTE NATIONALE (Art. 2.2.2.2 // P7.96)

Iemand hier ervaring met Eleven Sports?
- Justhomuch
Ik lees enkel veel slechte commentaar, slechte kwaliteit van beeld ook, haperen enz,...
Wij komen áltijd terug!
Ik twijfel ook nog na het lezen van de slechte commentaren, maar het prijsverschil met telenet sports vind ik toch groot. ik denk dat ik Eleven Sports toch maar een maand ga proberen...Justhomuch wrote: ↑Thu Aug 20, 2020 2:56 pmIk lees enkel veel slechte commentaar, slechte kwaliteit van beeld ook, haperen enz,...
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.