Allerlei
Re: Allerlei
Is er iemand die me kan zeggen of er s' avonds rond ongeveer 20u30 nog veel filevorming is langs de omleiding baron opsomerlaan door de werken aan de fietstunnel op de ring in Lier ? Heb er geen zicht op eerlijk gezegt.
Formerly known as Lisp-boy
Geen idee, al efkes nimeer gepasseerd daar vrees ik.Lisp-boy wrote: Mon Aug 24, 2020 3:35 pm Is er iemand die me kan zeggen of er s' avonds rond ongeveer 20u30 nog veel filevorming is langs de omleiding baron opsomerlaan door de werken aan de fietstunnel op de ring in Lier ? Heb er geen zicht op eerlijk gezegt.
- Justhomuch
Van plan om elektrische fiets aan te schaffen, dan scheur ik daar over naart Lisp
- Justhomuch
We kunnen mss in Bar Brul al wat voordrinken?KRKN wrote: Wed Aug 26, 2020 1:29 pmVan plan om elektrische fiets aan te schaffen, dan scheur ik daar over naart Lisp![]()
Wij komen áltijd terug!
Een dikke km van de nieuwe woonst. Moet lukkenJusthomuch wrote: Wed Aug 26, 2020 4:06 pmWe kunnen mss in Bar Brul al wat voordrinken?KRKN wrote: Wed Aug 26, 2020 1:29 pmVan plan om elektrische fiets aan te schaffen, dan scheur ik daar over naart Lisp![]()
Café sport sluit zondag de deuren justho er zouden daar appartementen komen. Dus het zal café classics worden voor een frisse pint!
- Justhomuch
Had er iets van opgevangen, kunt ge sjot zien in 1 van de 2?ozzy105 wrote: Thu Aug 27, 2020 6:46 pm Café sport sluit zondag de deuren justho er zouden daar appartementen komen. Dus het zal café classics worden voor een frisse pint!
Wij komen áltijd terug!
als je het vriendelijk vraagt in café classics mss...Justhomuch wrote: Thu Aug 27, 2020 8:12 pmHad er iets van opgevangen, kunt ge sjot zien in 1 van de 2?ozzy105 wrote: Thu Aug 27, 2020 6:46 pm Café sport sluit zondag de deuren justho er zouden daar appartementen komen. Dus het zal café classics worden voor een frisse pint!![]()
Weekend
Moe amai, dus content
en het kot voor mij alleen dit weekend
Moe amai, dus content