A-kern
Re: A-kern
Ik kan de reactie van FF begrijpen, maar die jongens gaan al zo geweest zijn bij zijn komst. En via buyens en wils zal hij wel voldoende geïnformeerd geweest zijn... bij zijn komst was dat dan geen issue. Zijn reactie is “des mensen”...Justhomuch wrote: ↑Sun Mar 01, 2020 12:03 pmThomas1906 wrote: ↑Sun Mar 01, 2020 11:28 amDe enigste 2 die wel een professionele houding hadden wil je zeggen?
Vraag anders maar eens aan een recente vertrekker hoe hard ze met voetbal bezig waren, onze Oosterzonen-jochies.
FF had het daar idd moeilijk mee, en wat hebben die ander 2 dan bewezen dit seizoen? Buiten wat paskes naar opzij en naar achter, en die flaters van Wils tegen Seraing thuis?
Van yoni en wils ben ik altijd grote fan geweest, maar wils is er de afgelopen een paar keer letterlijk afgelopen in 1ste amateur. Als je dan tot de zelfverklaarde prof spelers behoort is dat ook wel erg...
Zoals zo vaak zal de waarheid wel in het midden liggen zeker.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Op deze manier moeten vertrekken is sneu. Vooral voor Wils vind ik dat erg. Toch bijzonder loyaal aan deBerrem wrote: ↑Sun Mar 01, 2020 2:46 pmIk kan de reactie van FF begrijpen, maar die jongens gaan al zo geweest zijn bij zijn komst. En via buyens en wils zal hij wel voldoende geïnformeerd geweest zijn... bij zijn komst was dat dan geen issue. Zijn reactie is “des mensen”...Justhomuch wrote: ↑Sun Mar 01, 2020 12:03 pmThomas1906 wrote: ↑Sun Mar 01, 2020 11:28 am
De enigste 2 die wel een professionele houding hadden wil je zeggen?
Vraag anders maar eens aan een recente vertrekker hoe hard ze met voetbal bezig waren, onze Oosterzonen-jochies.
FF had het daar idd moeilijk mee, en wat hebben die ander 2 dan bewezen dit seizoen? Buiten wat paskes naar opzij en naar achter, en die flaters van Wils tegen Seraing thuis?
Van yoni en wils ben ik altijd grote fan geweest, maar wils is er de afgelopen een paar keer letterlijk afgelopen in 1ste amateur. Als je dan tot de zelfverklaarde prof spelers behoort is dat ook wel erg...
Sportief zou ik het echter een logische zet vinden. Ze zijn nu eenmaal het type speler dat wat op het niveau van de rest drijft, en dan ben je in onze reeks te duur voor wat je brengt. Yoni kon vorig jaar af en toe nog het verschil maken maar dit seizoen is het toch wat minder.
Met het budget dat dan vrijkomt kan je aardig wat doen in deze reeks denk ik. Tel daar nog eens Da Silva bij. Je zou Doumbia bijvoorbeeld kunnen houden
Ik denk dat doumbia al weg is, staat als vrije speler op transfermarkt.KRKN wrote: ↑Mon Mar 02, 2020 7:33 amOp deze manier moeten vertrekken is sneu. Vooral voor Wils vind ik dat erg. Toch bijzonder loyaal aan deBerrem wrote: ↑Sun Mar 01, 2020 2:46 pmIk kan de reactie van FF begrijpen, maar die jongens gaan al zo geweest zijn bij zijn komst. En via buyens en wils zal hij wel voldoende geïnformeerd geweest zijn... bij zijn komst was dat dan geen issue. Zijn reactie is “des mensen”...Justhomuch wrote: ↑Sun Mar 01, 2020 12:03 pm
Sportief zou ik het echter een logische zet vinden. Ze zijn nu eenmaal het type speler dat wat op het niveau van de rest drijft, en dan ben je in onze reeks te duur voor wat je brengt. Yoni kon vorig jaar af en toe nog het verschil maken maar dit seizoen is het toch wat minder.
Met het budget dat dan vrijkomt kan je aardig wat doen in deze reeks denk ik. Tel daar nog eens Da Silva bij. Je zou Doumbia bijvoorbeeld kunnen houden![]()
Ook onze 2 flatterende keepers zijn volgens mij geen goedkope vogels. Goed als die er ook uitgaan. Een kuijlaars bijvoorbeeld wordt ook al meer dan een jaar betaald om geblesseerd te zijn net als d'onofrio. Dat is redelijk wat budget dat vrijkomt van spelers die weinig/geen meerwaarde hebben.
Bijna heel de kern is volgens mij einde contract, op Vermeiren en misschien nog een paar na.
Prioriteit voor mij aan inkomende zijde is in eerste instantie de verlenging van Vinck, allach en Santermans. Samijn zal niet haalbaar zijn wegens niet einde contract.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Kino delorge mag je wat mij betreft ook verlengen. Kan zowel rechts als centraal spelen (en heeft sinds de terugkomst van Vinck centraal te weinig kansen gehad mijns inziens) en heeft nog groeipotentieel.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
- Justhomuch
Mannekes en Jefke dan? Als die zo blijft spelen mag die van mij ook blijven.
Wij komen áltijd terug!
Raar maar waar. Maar eerst nog een paar matchen op dit niveau. Moet nog wat compenseren.Justhomuch wrote: ↑Mon Mar 02, 2020 10:17 amMannekes en Jefke dan? Als die zo blijft spelen mag die van mij ook blijven.
Klopt wat Axassin zegt. Afscheid van Wils, Buyens, Da Silva, Kuylaars,
Is Geens einde contract? En Rausin?
Procentueel gezien gaat dat om veel centen. Idem met Doumbia denk ik.
Daar moet een (nieuwe?) bekwame TD zich toch mee kunnen uitleven.
- Justhomuch
Als je die kansen zag die Samyn kreeg tegen Thes... ik denk dat een echte spits zoals Allegria daar wel raad mee weet, als hij zijn zenuwen onder controle kan houden.Eric wrote: ↑Tue Mar 03, 2020 7:36 amRaar maar waar. Maar eerst nog een paar matchen op dit niveau. Moet nog wat compenseren.Justhomuch wrote: ↑Mon Mar 02, 2020 10:17 amMannekes en Jefke dan? Als die zo blijft spelen mag die van mij ook blijven.
Wij komen áltijd terug!
En die zenuwen gaan er niet beter op worden. Heeft nog niet veel potten kunnen breken en wil toch erg graag bij LK tekenen denk ik.Justhomuch wrote: ↑Tue Mar 03, 2020 8:22 amAls je die kansen zag die Samyn kreeg tegen Thes... ik denk dat een echte spits zoals Allegria daar wel raad mee weet, als hij zijn zenuwen onder controle kan houden.Eric wrote: ↑Tue Mar 03, 2020 7:36 amRaar maar waar. Maar eerst nog een paar matchen op dit niveau. Moet nog wat compenseren.Justhomuch wrote: ↑Mon Mar 02, 2020 10:17 amMannekes en Jefke dan? Als die zo blijft spelen mag die van mij ook blijven.
- Justhomuch
Heb meer vertrouwen in hem dan Vermeiren op de moment.Eric wrote: ↑Tue Mar 03, 2020 7:29 pmEn die zenuwen gaan er niet beter op worden. Heeft nog niet veel potten kunnen breken en wil toch erg graag bij LK tekenen denk ik.Justhomuch wrote: ↑Tue Mar 03, 2020 8:22 amAls je die kansen zag die Samyn kreeg tegen Thes... ik denk dat een echte spits zoals Allegria daar wel raad mee weet, als hij zijn zenuwen onder controle kan houden.Eric wrote: ↑Tue Mar 03, 2020 7:36 am
Raar maar waar. Maar eerst nog een paar matchen op dit niveau. Moet nog wat compenseren.
Wij komen áltijd terug!
Als het budget gelijk blijft toch, he. Als er moet bespaard worden daarentegen ...Eric wrote: ↑Tue Mar 03, 2020 7:36 amRaar maar waar. Maar eerst nog een paar matchen op dit niveau. Moet nog wat compenseren.Justhomuch wrote: ↑Mon Mar 02, 2020 10:17 amMannekes en Jefke dan? Als die zo blijft spelen mag die van mij ook blijven.