Rupel Boom - Lierse Kempenzonen [10-03-2019]
Re: Rupel Boom - Lierse Kempenzonen [10-03-2019]
2 van de 3 ga ik zien boom en molenbeek.
Zwaar en wetende dat je geen steek mag laten vallen of de kloof met Deinze wordt onoverbrugbaar ..mmarinus wrote: ↑Thu Mar 14, 2019 11:43 amTedju, een woensdagavond. Dat is zelf met de auto en dus in uitbreiding voetbal zonder pintjes.
Wel een mogelijkheid om midden in de week 3 punten in te halen/uit te lopen op de anderen. Enkel jammer dat er zo 3 uitwedstrijden na mekaar gepland staan. Rupel-Boom - Luik - RWDM. Dat zullen een spannende 2 weken worden voor ons.
Niet ideaal. Ik graak er niet meer nu. Dat zijn allemaal erg pittige matchen.ozzy105 wrote: ↑Thu Mar 14, 2019 6:11 pmZwaar en wetende dat je geen steek mag laten vallen of de kloof met Deinze wordt onoverbrugbaar ..mmarinus wrote: ↑Thu Mar 14, 2019 11:43 amTedju, een woensdagavond. Dat is zelf met de auto en dus in uitbreiding voetbal zonder pintjes.
Wel een mogelijkheid om midden in de week 3 punten in te halen/uit te lopen op de anderen. Enkel jammer dat er zo 3 uitwedstrijden na mekaar gepland staan. Rupel-Boom - Luik - RWDM. Dat zullen een spannende 2 weken worden voor ons.
Bon. Inhaalmatch deze woensdag dus.
Wils geschorst, dus dat wordt zoeken. Iemand een idee of we Smolders recupereren?
Wils geschorst, dus dat wordt zoeken. Iemand een idee of we Smolders recupereren?
Smolders minstens 3 weken eruit , het zal Delorge centraal worden vermoed ik.
delorge kan die dat dacht dat het rb was
6puntenmatch in mijn ogen. Als we deze winnen, gaat die match tegen RWDM ook een stuk vlotter gaan gezien die geen motivatie meer gaan hebben.