Jupiler Pro League
Re: Jupiler Pro League
gaat gewoon weg voor het geld, 5 keer zo veel verdienen en word al heel goed betaalt. en ook zijn keuze om naar daar te gaan sportief achteruit maar als ik mij niet vergis toch ook de jongste niet meer dus aan sportieve zal hij niet meer denken. voetballers kunnen blijkbaar nooit genoeg verdienen precies. je ziet een woord is niks in voetbal.
Maar kon een tijdje terug toch ook naar het Oosten, niet? Ook louter een financiele keuze, uiteraard. Die heeft hij dan wel naast zich neergelegd. Nu, Toronto is misschien wel een iets aangenamere leefomgeving als voetballer.Carlke wrote: ↑Thu Feb 14, 2019 4:44 pmgaat gewoon weg voor het geld, 5 keer zo veel verdienen en word al heel goed betaalt. en ook zijn keuze om naar daar te gaan sportief achteruit maar als ik mij niet vergis toch ook de jongste niet meer dus aan sportieve zal hij niet meer denken. voetballers kunnen blijkbaar nooit genoeg verdienen precies. je ziet een woord is niks in voetbal.
Voor Genk supporters, met een Europese confrontatie voor de boeg, is dit toch nagelbijten.
Bolasie lijkt bij Anderlecht toch een goei begin te kennen. Belangrijke goals, al weet ik niet of beide partijen hier echt gelukkig mee zijn.
Lokeren lijkt inmiddels trouwens naar 1B te zakken; en ik denk dat iedereen het over eens is dat dat enorm lastig gaat zijn voor hun daar.
Lokeren lijkt inmiddels trouwens naar 1B te zakken; en ik denk dat iedereen het over eens is dat dat enorm lastig gaat zijn voor hun daar.
-
Was al enkele jaren kantje boortje, dat blijft ni lukken!Eric wrote: ↑Sun Feb 24, 2019 5:00 pmBolasie lijkt bij Anderlecht toch een goei begin te kennen. Belangrijke goals, al weet ik niet of beide partijen hier echt gelukkig mee zijn.
Ola, Moeskroen. En die voorzitter maar beweren dat hij gerust sliep. Opmerkelijk toch allemaal.
Bon, het doek is gevallen voor Lokeren in 1A. Heel erg benieuwd wat daar nog gaat gebeuren de komende maanden.
-
Zal veel afhangen van de prijs die ze vragen. Zie die nog wel een satellietclub worden of het speeltje van een excentrieke overnemer.Vergaaneglorie wrote: ↑Mon Mar 04, 2019 10:35 pmDie gaan volgens mij een lierseke doen, geen overnemer of drgelijke en boeken toe, wie gaat daar nog geld in pompen?
Gent op weg naar PO1, toch zuur voor Sint Truiden; mooi seizoen voor hen maar geen kers op de taart.
-
Benson weeral grote meneer bij moeskroen, nou genk wat nu? want het vlot er niet meer........... te vroeg afgeschreven!