Lierse K - Moeskroen [02-10-2021]
Re: Lierse K - Moeskroen [02-10-2021]
Mijn sympathie voor LL is gesmolten. PCL heel dapper om iemand die z'n maat uit 't gevecht weghaalt in de rug aan te vallen. Ik maak er verder liever niet te veel woorden aan vuil op het forum, reactie van vannacht was nog onder invloed van de adrenaline.
Over de match: heel slap begonnen maar in de eerste helft nog goed herpakt. Maes - Van Acker topmiddenveld maar het lijkt dat die hun offdays op voorhand samen plannen. Op zich spelen we geen slechte match maar wat pech in de afwerking. De verwachtingen als supporter zijn de laatste weken misschien ook net iets te onrealistisch gestegen.
Tweede helft te veel onzuivere ballen. Na de 2-2 komt Naessens in plaats van Maes. Oke, die speelde niet z'n beste match maar een coach met ballen aan z'n lijf en die de match wil winnen haalt op die moment Swinnen terug naar de kant. Scott gaan we toch missen mocht die langere tijd out blijven.
Schouterden laat in een paar minuten meteen zien waarom hij gehaald werd. Yagan gaat het niet simpel hebben om in de ploeg te blijven. Is elke match wel dreigend, scoort gisteren een knappe goal maar is imo te weinig een ploegspeler. En dat is net de grote kracht van LK.
Re: Lierse K - Moeskroen [02-10-2021]
Wie de supporters ook waren doet er zelfs niet zoveel toe. Jammer dat je avond zo moet lopen! Het was woelig in Lier gisteren precies.mmarinus wrote: ↑Sun Oct 03, 2021 11:23 amMijn sympathie voor LL is gesmolten. PCL heel dapper om iemand die z'n maat uit 't gevecht weghaalt in de rug aan te vallen. Ik maak er verder liever niet te veel woorden aan vuil op het forum, reactie van vannacht was nog onder invloed van de adrenaline.
Over de match: heel slap begonnen maar in de eerste helft nog goed herpakt. Maes - Van Acker topmiddenveld maar het lijkt dat die hun offdays op voorhand samen plannen. Op zich spelen we geen slechte match maar wat pech in de afwerking. De verwachtingen als supporter zijn de laatste weken misschien ook net iets te onrealistisch gestegen.
Tweede helft te veel onzuivere ballen. Na de 2-2 komt Naessens in plaats van Maes. Oke, die speelde niet z'n beste match maar een coach met ballen aan z'n lijf en die de match wil winnen haalt op die moment Swinnen terug naar de kant. Scott gaan we toch missen mocht die langere tijd out blijven.
Schouterden laat in een paar minuten meteen zien waarom hij gehaald werd. Yagan gaat het niet simpel hebben om in de ploeg te blijven. Is elke match wel dreigend, scoort gisteren een knappe goal maar is imo te weinig een ploegspeler. En dat is net de grote kracht van LK.
Verder volledig eens met uw analyse. Schouterden gaat op termijn Yagan naar de bank doen verwijzen denk ik, al kan ik die gisteren niet zoveel verwijten.