Jupiler Pro League
-
Vergaaneglorie
Re: Jupiler Pro League
In deze corona tijd is het een vergif Ozzy. En onze transferts zijn er niet op gebaseerd.
Wat moet het bestuur dan doen indien er een uitgestoken hand komt weigeren? Een paar maanden geleden gaf Van Lommel een interview waarin hij aangaf mocht de gelegenheid zich voordoen ze toch zouden happen en er middelen waren om zich te versterken en te wapenen voor 1B. Ik blijf erbij en ieder zijn mening dat dit een kans zou zijn want hoelang gaat het nog duren vooralleer er nog eens een kans aanbied? Niet vergeten men gaat al het derde jaar in in deze reeks men mag daar geen jaaaaren blijven hangen... met Roeselare-Thes en nog een paar kleppers zal het niet eenvoudig worden om te promoveren de eerste jaren. Een reeks hoger betekent meer inkomsten tv-gelden etc en kan nieuwe investeerders lokken naar het lisp ..Vergaaneglorie wrote: ↑Thu Jul 30, 2020 4:29 pmIn deze corona tijd is het een vergif Ozzy. En onze transferts zijn er niet op gebaseerd.
Deels mee eens. Als er geen degradant is daarentegen..Vergaaneglorie wrote: ↑Thu Jul 30, 2020 4:29 pmIn deze corona tijd is het een vergif Ozzy. En onze transferts zijn er niet op gebaseerd.
Waarom zou er geen degradant zijn ? Alleen dat er geen ploegen zijn met licentie of een hervorming competitie formule !KRKN wrote: ↑Thu Jul 30, 2020 5:52 pmDeels mee eens. Als er geen degradant is daarentegen..Vergaaneglorie wrote: ↑Thu Jul 30, 2020 4:29 pmIn deze corona tijd is het een vergif Ozzy. En onze transferts zijn er niet op gebaseerd.
-
Vergaaneglorie
Dan wel., maar zo niet zakken we sportief denk ik, wil ik niet.KRKN wrote: ↑Thu Jul 30, 2020 5:52 pmDeels mee eens. Als er geen degradant is daarentegen..Vergaaneglorie wrote: ↑Thu Jul 30, 2020 4:29 pmIn deze corona tijd is het een vergif Ozzy. En onze transferts zijn er niet op gebaseerd.
Omdat er dan 7 ploegen zijn in 1B.Carlke wrote: ↑Thu Jul 30, 2020 6:25 pmWaarom zou er geen degradant zijn ? Alleen dat er geen ploegen zijn met licentie of een hervorming competitie formule !KRKN wrote: ↑Thu Jul 30, 2020 5:52 pmDeels mee eens. Als er geen degradant is daarentegen..Vergaaneglorie wrote: ↑Thu Jul 30, 2020 4:29 pm
In deze corona tijd is het een vergif Ozzy. En onze transferts zijn er niet op gebaseerd.
Ik denk dat ze de degradatie van WB gewoon gaan herbevestigen. En dan weliswaar de competitie uitstellen, want die dwangsom gaan ze niet dokken lijkt me.
- Justhomuch
Om dan tegen degradatie te vechten? Weeral?Vergaaneglorie wrote: ↑Thu Jul 30, 2020 4:29 pmIn deze corona tijd is het een vergif Ozzy. En onze transferts zijn er niet op gebaseerd.
Wij komen áltijd terug!