Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
ozzy105
Re: Transfernieuws

Post by ozzy105 » Fri Jan 24, 2025 12:45 pm

Je bent de enige niet Andy maar dat wist je al... Ik trek mijn wenkbrauwen al op sinds de heropstart in 2018 wat het sportief beleid betreft! Pluim dat men er telkens in slaagt schuldenvrij of zo goed als schuldenvrij te blijven, voor het sportief beleid en ambities........ Geloof mij wij zijn de enigen niet die vragen stellen hoor, die groep groeit en al ga ik niet meer kijken door omstandigheden sinds 2014 maar ik zie wat ik zie en hoor wat ik hoor van supporters die nog afzakken naar het lisp. :) Ik en sommigen hebben de hoop allang opgegeven om ooit nog Lierse te zien promoveren tenzij er ooit een nieuw bestuur of medeinvesteerder komen met ambitie om de club te brengen waar het thuishoort met zijn achterban!

Netzer

Post by Netzer » Sat Jan 25, 2025 10:29 am

Ik begrijp het idee wel van zo een transfer, jong en talentvol en hopen dat hij doorbreekt.
Echter moet dat gepaard gaan met enkele direkte versterkingen op de posities waar het echt nodig is en dat blijft vooralsnog uit.
Want inderdaad, op dat vlak maken andere ploegen hun huiswerk wel en wij voorlopig niet.
Maar ja, we hebben niet eens een deftig veld en geen dak op onze nieuwe bezoekerstribune ...
Formerly known as Lisp-boy

Carlke

Post by Carlke » Sat Jan 25, 2025 10:58 am

Ik zou toch graag nog spits zien komen .... in voorbereiding was ik overtuigd van adinany . Competitie begint werken en zo maar scoren niet meer... maar ik bleef geloven in hem. Toen scoorde hij ineens 5 doelpunten op korte tijd , dacht ik wist het. Maar al hele tijd helemaal niks meer ja werken maar is dat genoeg. Moet mijn mening gaan herzien denk ik .

ozzy105

Post by ozzy105 » Sat Jan 25, 2025 11:28 am

Carlke wrote:
Sat Jan 25, 2025 10:58 am
Ik zou toch graag nog spits zien komen .... in voorbereiding was ik overtuigd van adinany . Competitie begint werken en zo maar scoren niet meer... maar ik bleef geloven in hem. Toen scoorde hij ineens 5 doelpunten op korte tijd , dacht ik wist het. Maar al hele tijd helemaal niks meer ja werken maar is dat genoeg. Moet mijn mening gaan herzien denk ik .
Laten vertrekken idem Sampers, Dailly... Harde werkers maar geen goalgetters. Laat de zoektocht maar al beginnen. Probleem en daar komt het altijd op terug nl money money... 1 keer heb je doel getroffen nl met Rocha maar die was dan weer al na half jaar weg voor een paar stuivers.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sat Jan 25, 2025 12:16 pm

Carlke wrote:
Sat Jan 25, 2025 10:58 am
Zelfde gevoel, kan een match niet beslissen, moet wat meer in de box aanwezig zijn.
Wij komen áltijd terug!

Post Reply