1ste Amateur
Re: 1ste Amateur
Dan haalt ge zo'n ploeg bijeen om er zone clown bij te zetten. Ne Ferrari kopen om hem na een paar dagen in de prak te rijden.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Wel een goeie coach voor dit niveau denk ik. Al kijk ik nu al uit naar zen fratsen daar
Ook terug van weggeweest, dit soort posts, maar we zijn uiteraard niet de enigen die spelen dit weekend.
Vanavond start de competitie al met Dessel dat op bezoek moet bij Thes Sport. Ik ben erg benieuwd hoe die laatste dit seizoen voor de dag gaat komen na toch een indrukwekkend jaar.
Morgen moeten er meer teams aan de bak. Vallen op:
Nieuwkomer Patro ontvangt thuis Seraing.
Deinze staat voor een moeilijke verplaatsing naar Rupel Boom en met RWDM - Dender staan ook twee concurrenten meteen tegenover elkaar.
Vanavond start de competitie al met Dessel dat op bezoek moet bij Thes Sport. Ik ben erg benieuwd hoe die laatste dit seizoen voor de dag gaat komen na toch een indrukwekkend jaar.
Morgen moeten er meer teams aan de bak. Vallen op:
Nieuwkomer Patro ontvangt thuis Seraing.
Deinze staat voor een moeilijke verplaatsing naar Rupel Boom en met RWDM - Dender staan ook twee concurrenten meteen tegenover elkaar.
RWDM trekt Julien Vercauteren aan. Slik.
En Bryan Verboom. Toch echt wel gek wat die bij mekaar hebben gekregen.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Hebben die een nieuwe investeerder toevallig?
Plus, we lachen (terecht) vaak met FVB maar in deze reeks kan hij jongens wel genoeg opfokken om voor elke bal te vechten. Hen zaterdag met een 0 op 6 opzadelen zou uitstekend zijn.
Die Verboom is dat die van Zulte Waregem toen ? Dat is een topper voor 1 ste amateur !
Ik denk van wel? Die hun ploeg kan tippen aan die van Deinze. Serieus verschil met vorig jaar.
Ik denk dat we onze drie ploegen in de eindronde al met quasi zekerheid kunnen zetten. Die vierde wordt spannend. RWDM had vorig jaar een licentie voor 1B he?