Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Beetje vreemd. Dit leek mij toch geen prioriteit.
Dan zal Teunckens wel gezegd hebben dat hij weg is, vermoed ik.
Dan zal Teunckens wel gezegd hebben dat hij weg is, vermoed ik.
2... Tenzij natuurlijk Teunkens alsnog vertrekt. Toekomstgericht zit hij volgend seizoen wss terug bij PSV of wordt die weer overgenomen door een andere club.
2... Nog dit welk signaal geef je weer aan De Smet??? Is aan een goed seizoen bezig en was eindelijk nummer 1.
- Justhomuch
De Smet blijft voor mij voorlopig nummer 1.
Ik kreeg al een bericht van een goeie kennis van me die zelf scout is bij rafc, dat we veel plezier aan onze nieuwe keeper zouden hebben en blijkbaar moet dat echt een talent zijn, ik hecht aan zijn opinie toch meer waarde dan de gemiddelde supporter.
Ik kreeg al een bericht van een goeie kennis van me die zelf scout is bij rafc, dat we veel plezier aan onze nieuwe keeper zouden hebben en blijkbaar moet dat echt een talent zijn, ik hecht aan zijn opinie toch meer waarde dan de gemiddelde supporter.
Wij komen áltijd terug!
2ozzy105 wrote: ↑Tue Sep 03, 2024 8:27 pm2... Nog dit welk signaal geef je weer aan De Smet??? Is aan een goed seizoen bezig en was eindelijk nummer 1.
Totaal verkeerd ! Als Teunckens weg gaat, wat van mij niet moet. Had je een andere moeten halen, deze heeft totaal geen waarde voor de toekomst is volgend jaar terug naar PSV of wordt verkocht aan een andere club.
Hij zal moeten spelen wat een slag in het gezicht van Jarno is !
Heel dubbel gevoel hierbij
Voor deze keuze:
- Teunckens zijn loon is vermoedelijk te hoog om bank warm te houden
- Jens staat gewoon niet scherp, profwaardig? Is er dan wel concurrentie voor Jarno?
- Ik vermoed een lage loonkost?
- Kjell heeft niet veel ervaring maar het is niet dat Jarno zoveel meer ervaring heeft.
Tegen deze keuze
- Jarno was sterk begonnen aan het nieuwe seizoen, zondag toch ook 2 gemaakte goalen eruit gehaald.
- Als Kjell een goed seizoen keept bij ons zijn we hem kwijt en mss ook Jarno. Dan hebben we voor volgend seizoen een keepersprobleem.
We moeten Jonathan wel wat krediet geven, wat hij afgelopen maanden al heeft aangebracht is top.
Voor deze keuze:
- Jens staat gewoon niet scherp, profwaardig? Is er dan wel concurrentie voor Jarno?
- Kjell heeft niet veel ervaring maar het is niet dat Jarno zoveel meer ervaring heeft.
Tegen deze keuze
- Jarno was sterk begonnen aan het nieuwe seizoen, zondag toch ook 2 gemaakte goalen eruit gehaald.
- Als Kjell een goed seizoen keept bij ons zijn we hem kwijt en mss ook Jarno. Dan hebben we voor volgend seizoen een keepersprobleem.
We moeten Jonathan wel wat krediet geven, wat hij afgelopen maanden al heeft aangebracht is top.
De Smet voorlopig stabiel seizoen maar volgens mij niet echt de puntenpakker. Voetballend vind ik De Smet echt te zwak. Daarom ben ik zeer positief over de nieuwe transfer. Een zeer goede concurrentie voor hem
Peersman is toch weer weg na dit seizoen of die nu goed keept of niet. Ik vrees voor een nieuw geval Delanghe en zoals je poste steek je nu Jarno weer een mes in de rug kan je volgend seizoen op zoek naar twee doelmannen! De matchen die ik volgde op tv en waar De Smet in het doel stond heeft hij zelden ontgoocheld zelden!Barry wrote: ↑Wed Sep 04, 2024 10:28 amHeel dubbel gevoel hierbij
Voor deze keuze:
Tegen deze keuze
Concurrentie? De Smet zal de bank weer mogen verwarmen noteer maar! Concurrentie aangaan wie gelooft dit nu? Denk jij dat Peersman de belofte niet heeft gehad om direct de plaats van De Smet in te nemen?
Voor mij zijn er maar 2 mogelijkheden die het huren van een speler rechtvaardigen:
1 huur met aankoop optie, zodat je er als club ook in de toekomst iets aan hebt.
2 huren voor de verbreding van je kern, maar dan is die speler in de eerste plaats een bankzitter, die je alleen zal gebruiken ingeval van nood (gekwetsten).
Nu huur je een speler waar je als club niks aan hebt, alleen de speler zelf en zijn club(PSV) worden hier beter van !
Bovendien moet je Jens net zoals Obi blijven betalen (lopend contract), je kan dan beter deze spelers motiveren en gebruiken.
Van al de tegendoelpunten vorig jaar kan je er max 2 tot 3 op Jens zijn rekening zetten, al de andere staan op naam van ons zeer zwak middenveld en verdediging !
1 huur met aankoop optie, zodat je er als club ook in de toekomst iets aan hebt.
2 huren voor de verbreding van je kern, maar dan is die speler in de eerste plaats een bankzitter, die je alleen zal gebruiken ingeval van nood (gekwetsten).
Nu huur je een speler waar je als club niks aan hebt, alleen de speler zelf en zijn club(PSV) worden hier beter van !
Bovendien moet je Jens net zoals Obi blijven betalen (lopend contract), je kan dan beter deze spelers motiveren en gebruiken.
Van al de tegendoelpunten vorig jaar kan je er max 2 tot 3 op Jens zijn rekening zetten, al de andere staan op naam van ons zeer zwak middenveld en verdediging !