Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Die toptransfer was volgens mij Zulte dan.XDV1906 wrote: ↑Fri Apr 26, 2024 11:14 amPieter De Schrijver zen agency plaatste vandaag op insta dat hij vorig seizoen net voor zijn blessure al een 'top'transfer rond had, was op persoonlijk en club vlak rond met een andere club uit België.
Geluk bij een ongeluk voor ons? Al wil dat wel zeggen dat als hij volgend jaar terug zou bevestigen hij waarschijnlijk weg is.
Wel triestig dat een agency op hun Instagram uitpakt met een bijna transfer van 1 jaar geleden. Maar als je naar hun spelers kijkt hebben ze niet veel om mee uit te pakken
Ik vind dat ook raar. Plaatst iedereen toch wat in een raar daglicht, niet? Weinig mee te winnen, zo'n communicatie.Barry wrote: ↑Fri Apr 26, 2024 12:43 pmDie toptransfer was volgens mij Zulte dan.XDV1906 wrote: ↑Fri Apr 26, 2024 11:14 amPieter De Schrijver zen agency plaatste vandaag op insta dat hij vorig seizoen net voor zijn blessure al een 'top'transfer rond had, was op persoonlijk en club vlak rond met een andere club uit België.
Geluk bij een ongeluk voor ons? Al wil dat wel zeggen dat als hij volgend jaar terug zou bevestigen hij waarschijnlijk weg is.
Wel triestig dat een agency op hun Instagram uitpakt met een bijna transfer van 1 jaar geleden. Maar als je naar hun spelers kijkt hebben ze niet veel om mee uit te pakken
Waarschijnlijk weinig opties na een blessurejaar. Wil mss speler in de picture proberen zetten om een verbeterd contract te krijgen … of zo hopen om op de radar van andere clubs op te wekken. Beetje radeloze strategie wat mij betreft. Gewoon terug een jaar presteren en dat komt vanzelf!
- Justhomuch
Dirk Huysmans wordt assistent van Sven Vandenbroeck bij Lierse
Naast de samenstelling van de spelerskern maakt Lierse ook werk van de invulling van de sportieve staf voor volgend seizoen. Zo maakt Dirk Huysmans weldra promotie: hij wordt T2 op het Lisp.
Dirk Huysmans was vorig seizoen al aan de slag bij zijn ex-club, waarvoor hij 195 wedstrijden afwerkte als speler en 46 keer wist te scoren. Samen met Rudy Plompen stond Huysmans in voor de ontwikkeling van jonge spelers bij de beloften. Door het vertrek van Jo Christiaens en Geert Emmerechts doorheen het seizoen dienden naar de komende campagne toe enkele gaten opgevuld te worden in de technische staf. Zo zal Huysmans straks naast hoofdcoach Sven Vandenbroeck opereren als assistent. Ransford Addo zal een rol als T3 met de begeleiding van jonge talenten richting A-kern combineren. Bernd Brughmans blijft keepertrainer.
Naast de samenstelling van de spelerskern maakt Lierse ook werk van de invulling van de sportieve staf voor volgend seizoen. Zo maakt Dirk Huysmans weldra promotie: hij wordt T2 op het Lisp.
Dirk Huysmans was vorig seizoen al aan de slag bij zijn ex-club, waarvoor hij 195 wedstrijden afwerkte als speler en 46 keer wist te scoren. Samen met Rudy Plompen stond Huysmans in voor de ontwikkeling van jonge spelers bij de beloften. Door het vertrek van Jo Christiaens en Geert Emmerechts doorheen het seizoen dienden naar de komende campagne toe enkele gaten opgevuld te worden in de technische staf. Zo zal Huysmans straks naast hoofdcoach Sven Vandenbroeck opereren als assistent. Ransford Addo zal een rol als T3 met de begeleiding van jonge talenten richting A-kern combineren. Bernd Brughmans blijft keepertrainer.
Wij komen áltijd terug!
-
Zelfde alooi als een Nico. Daar ga je de oorlog niet met winnen tenzij het om kegels te plaatsen is.
Weet niet of dit de juiste man op de juiste plaats is. Waarschijnlijk vriendelijke jongen maar hij als nog evenveel voetbalintellect heeft dan hij had als speler, moeten we er niet veel van verwachten.
- Justhomuch
Toch frappant dat hier de reacties negatief zijn en op fb staat het vol lofbetuigingen.
Ik heb er eerlijkheidshalve ook sterk men twijfels bij, komt voor mij gemakzuchtig over van het bestuur, alsof ze geen zin hadden om verder te zoeken.
Maar iedereen verdient een eerlijke kans, aan hem om ons ongelijk te bewijzen, ik denk ook dat Sven het nog altijd voor het zeggen gaat hebben en onze T2 eerder een motivator in de kleedkamer gaat zijn.
Ik heb er eerlijkheidshalve ook sterk men twijfels bij, komt voor mij gemakzuchtig over van het bestuur, alsof ze geen zin hadden om verder te zoeken.
Maar iedereen verdient een eerlijke kans, aan hem om ons ongelijk te bewijzen, ik denk ook dat Sven het nog altijd voor het zeggen gaat hebben en onze T2 eerder een motivator in de kleedkamer gaat zijn.
Wij komen áltijd terug!
Toch ook m'n bedenkingen bij. Weet niet of dat de kerel is die de spelers gaat inspireren. Mocht SVDB ooit de biezen pakken, is hij dan onze interimcoach? Mjaaa...
Nu: ik hoop oprecht dat hij m'n ongelijk kan bewijzen. Het is een legende voor geelzwart dus wens hem sowieso erg veel succes!
Nu: ik hoop oprecht dat hij m'n ongelijk kan bewijzen. Het is een legende voor geelzwart dus wens hem sowieso erg veel succes!
Ik hoop dat op termijn na Nico ook Dirk niet wordt geofferd!