Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Ik schat hem toch ook hoger in dan de schryver hoor ! 1a ervaring zelfs en pikt normaal geregeld doelpunt mee. Oke geen potten gebroken blijkbaar in dender maar dat je uitgeleend word door kortrijk al jaren 1a, aan een ploeg dat pas in 1b zit moet toch even slikken zijn. Nu heeft hij heel andere vooruitzichten heeft zelf ingezien dat hij geen toekomst had bij kvk. En komt in club waar hij vertrouwen gaat krijgen en zelf achter staat.
Inderdaad.Carlke wrote: ↑Wed Aug 09, 2023 5:28 pmIk schat hem toch ook hoger in dan de schryver hoor ! 1a ervaring zelfs en pikt normaal geregeld doelpunt mee. Oke geen potten gebroken blijkbaar in dender maar dat je uitgeleend word door kortrijk al jaren 1a, aan een ploeg dat pas in 1b zit moet toch even slikken zijn. Nu heeft hij heel andere vooruitzichten heeft zelf ingezien dat hij geen toekomst had bij kvk. En komt in club waar hij vertrouwen gaat krijgen en zelf achter staat.
Het is wel geen simpel ventje. Maar dat hij kan voetballen, dat zag je direct op training. Meer snelheid, dribbels en lef ook dan GDS.
Werd ook hartelijk begroet door Dirk Gyselinckx. Die zullen elkaar nog kennen van bij de jeugd van Anderlecht.
De volgende positie dat ze het belangrijkste vinde zou rechtsback zijn, een cv zoude ze ook echt rekenen op van der hallen en da costa
Dat zou raar zijn want ze spelen niet met backs maar met 3 centrale verdedigers, waarvan de rechtse positie dan toch voor Nkaka zou zijn ?
En rekenen op Van der Hallen of op Da Costa dat zou toch geen al te goed idee zijn, daar moet héél dringend ervaring tussen staan.
Formerly known as Lisp-boy
Ze zoeken in ieder geval vervanging voor Pieter dus ik denk rechts wingback
-
Daar volg ik volledig in !Lisp-boy wrote: ↑Wed Aug 09, 2023 8:40 pmDat zou raar zijn want ze spelen niet met backs maar met 3 centrale verdedigers, waarvan de rechtse positie dan toch voor Nkaka zou zijn ?
En rekenen op Van der Hallen of op Da Costa dat zou toch geen al te goed idee zijn, daar moet héél dringend ervaring tussen staan.
Dat zou ik ook raar vinden. Nu, ik denk dat je het eerder moet interpreteren als dat de RB prioriteit heeft. Ik vermoed dat er zowiezo nog een CV gaat komen omdat er de laatste weken wel wat spelers gepolst werden daar.Carlke wrote: ↑Wed Aug 09, 2023 9:42 pmDaar volg ik volledig in !Lisp-boy wrote: ↑Wed Aug 09, 2023 8:40 pmDat zou raar zijn want ze spelen niet met backs maar met 3 centrale verdedigers, waarvan de rechtse positie dan toch voor Nkaka zou zijn ?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
-
Wie zei mij hier dat Poelmans verdedigend meer voetballer was dan Laes? xD
Verdedigend enkel aan't wandelen vandaag , telkens op 5 meter minstens van zijne man af wist denk ik niet tegen wie hem stond te spelen.
Marijnissen is gewoon een regelrechte ramp, uitstappen, tackelen, niet naar buiten weg werken, non stop paniek... die jong heeft 1 en 2 op zijne naam...
Werd hier ook gezegd dat we niet met backs spelen, we spelen wel degelijk met wing backs, verdedigend staat ge zelfs met vijf op een lijn (als ge geen balbezeit hebt) , Tarfi is niet de man voor u rechtse positie in die opstelling.
volgens mij hebben er veel de memo gemist dat de voorbereiding gedaan is.
Touile krijgt voldoende, van die zogezegd "ervaren" mannen... Van acker en co .... dikke buis
Verdedigend enkel aan't wandelen vandaag , telkens op 5 meter minstens van zijne man af wist denk ik niet tegen wie hem stond te spelen.
Marijnissen is gewoon een regelrechte ramp, uitstappen, tackelen, niet naar buiten weg werken, non stop paniek... die jong heeft 1 en 2 op zijne naam...
Werd hier ook gezegd dat we niet met backs spelen, we spelen wel degelijk met wing backs, verdedigend staat ge zelfs met vijf op een lijn (als ge geen balbezeit hebt) , Tarfi is niet de man voor u rechtse positie in die opstelling.
volgens mij hebben er veel de memo gemist dat de voorbereiding gedaan is.
Touile krijgt voldoende, van die zogezegd "ervaren" mannen... Van acker en co .... dikke buis
Na vandaag vind ik toch ook dat we vooraan nog iets nodig hebben.
Ik weet, het is nog vroeg, maar deze Oulare was slechts een schim van de Oulare van vroeger. Zat totaal niet in de wedstrijd.
En ik vrees ook dat het naief is te denken dat hij een gans seizoen fit gaat blijven.
Achteraan moet er uiteraard ook nog wat bij want wat ik vandaag van Poelmans en vooral van Marijnissen heb gezien dat was om te janken.
Ik vraag me echt af op welke basis ze Marijnissen hebben binnen gehaald, dat zie je toch meteen dat die jongen niet voldoet.
Ik weet, het is nog vroeg, maar deze Oulare was slechts een schim van de Oulare van vroeger. Zat totaal niet in de wedstrijd.
En ik vrees ook dat het naief is te denken dat hij een gans seizoen fit gaat blijven.
Achteraan moet er uiteraard ook nog wat bij want wat ik vandaag van Poelmans en vooral van Marijnissen heb gezien dat was om te janken.
Ik vraag me echt af op welke basis ze Marijnissen hebben binnen gehaald, dat zie je toch meteen dat die jongen niet voldoet.
Formerly known as Lisp-boy