Fifa World Cup 2026
- Justhomuch
Re: Fifa World Cup 2026
Boeken toe. Veel te plat. Martines-Tedesco nu deze weer neen die waren het niet...
-
LispFan1906
Onverdiend MAAR HET KAN MIJ NIKS SCHELEN LOS KAMPIOEN 

Het wonder, mijn hart moet er nog zand zijn zou wijlen Rik nu zeggen... Big Rom zette ons toch weer op de rails!
Garcia speelde poker door de bruyne doku er af te halen , als het geen 2-2 word kan die zijn boeltje pakken heel zeker. En als we eerlijk moeten zijn waren de wissels terecht beide niet in match , maar ik vloekte toch ook eerst 

Frustratie en ontgoocheling speelt op zulke momenten. Doku momenteel nog een schim en Kev haalde ook zijn niveau niet. Moreira liet meer zien dan Doku in zijn matchen nu verwonderlijk mag dit niet zijn want Moreira is een groot talent alleen werd zijn opgang gestopt door blessureleed. Ik hoop dat en niks tegen CDK maar dat Pardo eens mag starten de Amerikanen zijn kwetsbaar achteraan hun zwakke plek en met Pardo heb je iemand in huis met een actie en snelheid. Big Rom als invaller behouden. Moreira laten starten ipv Doku voor het overige het elftal behouden.
Doku moet idd eens in de spiegel kijken. Kniezwengelen kan hij goed... om dan terug te kappen en achteruit te spelen. Als je zo snel bent moete steeds die actie proberen te maken, mislukken of niet. En zeker op onze eigen helft.