Lierse K. - Deinze [08-10-2023]
Re: Lierse K. - Deinze [08-10-2023]
Dit is hoe ik mij deze ochtend voel: moedeloos, de wanhoop nabij !
De vaststellingen na gisteravond:
1 Wat zat ik en die kleine 3000 anderen daar te doen?
2 Onze spelers zijn een zooitje ongeregeld, er zit geen lijn, geen systeem, eigenlijk zit er niks in! Ze zijn even wanhopig als de supporters en begaan daardoor drieste overtredingen, 3 rode kaarten in 2 wedstrijden !
3 Onze trainer heeft zichzelf duidelijk overschat, kan er geen vuur in krijgen, vervangingen, te laat en verkeert ! Ik kan me zelf niet geloven, maar ik krijg heimwee naar TVI !
4 Ons veld: een echte schande voor het voetbal ! Dat door LVT misbruikt wordt, om zijn geliefde club: R Antwerp FC van dienst te zijn omdat ze zelf niet over voldoende (goedgekeurde) speelvelden beschikken.
5 Onze eigenaar: LVT : Zijn er nu nog die twijfelen dat deze man zijn grote liefde nog altijd RAFC is. Eigenlijk weet ik niet waarom hij in het Lierse avontuur gestapt is. Hopelijk komt er zeer snel een betrouwbare overnemer en is LVT dan bereid om alles (club, stadion, kessel en de commerciële eigendommen van KLSK) te verkopen aan een redelijke prijs!
Zo niet degraderen we dit seizoen definitief naar de amateur reeksen.
Amen !
De vaststellingen na gisteravond:
1 Wat zat ik en die kleine 3000 anderen daar te doen?
2 Onze spelers zijn een zooitje ongeregeld, er zit geen lijn, geen systeem, eigenlijk zit er niks in! Ze zijn even wanhopig als de supporters en begaan daardoor drieste overtredingen, 3 rode kaarten in 2 wedstrijden !
3 Onze trainer heeft zichzelf duidelijk overschat, kan er geen vuur in krijgen, vervangingen, te laat en verkeert ! Ik kan me zelf niet geloven, maar ik krijg heimwee naar TVI !
4 Ons veld: een echte schande voor het voetbal ! Dat door LVT misbruikt wordt, om zijn geliefde club: R Antwerp FC van dienst te zijn omdat ze zelf niet over voldoende (goedgekeurde) speelvelden beschikken.
5 Onze eigenaar: LVT : Zijn er nu nog die twijfelen dat deze man zijn grote liefde nog altijd RAFC is. Eigenlijk weet ik niet waarom hij in het Lierse avontuur gestapt is. Hopelijk komt er zeer snel een betrouwbare overnemer en is LVT dan bereid om alles (club, stadion, kessel en de commerciële eigendommen van KLSK) te verkopen aan een redelijke prijs!
Zo niet degraderen we dit seizoen definitief naar de amateur reeksen.
Amen !
Hard om te lezen, Mark, maar helaas de rauwe realiteit.
Ik vind bv het eerste deel van mark zijn tekst er boenk op !
Geen lijn in het spel , spelers lopen als kiekes zonder kop , raken gefrustreerd en dan komen die frustratie fouten er .
Coach is er niet klaar voor dat is meer dan duidelijk !
Het stuk over LVT vindt ik schromelijk overdreven !
Akkoord dat er zaken moeten recht getrokken worden ,
Maar denk wel dat de man zijn verleden bij Antwerp
Er niet bij getrokken moet worden !
We wisten allemaal dat hij zijn geld niet zomaar in een bodemloze put ging smijten , en er op 1 of andere manier ook geld moet binnen komen , dat hij dan zijn contacten daar gebruikt is niet meer dan normaal .
Geen lijn in het spel , spelers lopen als kiekes zonder kop , raken gefrustreerd en dan komen die frustratie fouten er .
We wisten allemaal dat hij zijn geld niet zomaar in een bodemloze put ging smijten , en er op 1 of andere manier ook geld moet binnen komen , dat hij dan zijn contacten daar gebruikt is niet meer dan normaal .
Dit heb ik reeds na Lierse - Patro Eisden in augustus gepost :
Ik vraag me na gisteren wel af wat deze trainer meer bijbrengt op voetbalvlak (technisch, tactisch, snelheid, intensiteit,..) dan TVI?
Ik zag niet veel verbetering, in tegendeel, tov vorige seizoenen.
Spijtig genoeg gelijk gekregen (heb dezelfde glazen bol als Ozzy )
Is het dan normaal, dat voor het 2de jaar op rij, die van Antwerp ons veld kapot spelen waardoor wij geen normaal voetbal meer kunnen spelen?
Als ons veld er perfect bijlag, mag hij van mij geld verdienen aan de verhuur aan Antwerp, maar Lierse moet de prioteit zijn, niet anders om!
Als ons veld er perfect bijlag, mag hij van mij geld verdienen aan de verhuur aan Antwerp, maar Lierse moet de prioteit zijn, niet anders om!
Ik begin toch echt wel´twijfels te.krijgen over luc, zimmerstaal dat 100 procent stopt na dit jaar, al de club mensen die vertrekken, veel spelers die geen goed woord zeggen na ze weg zijn, overlaatst training gaan zien en de goal viel uit elkaar, 2de trainer dat zot word omdat ze ballen over en weer moeten mee.sleuren, Thomas.more waar de beloften niet.met.zijn nagekomen, lierse een lening van 3 miljoen van waar komt die ineens, alle inkomsten gaan naar luc en niet baar.lierse zelfs sommige transfers ......Devyd wrote: ↑Mon Oct 09, 2023 3:01 pmIk vind bv het eerste deel van mark zijn tekst er boenk op !
Ivm het veld: er is een fout gebeurd door het bedrijf dat de installatie doet. Kan je dat Luc aanwrijven? Mja..
Dat weet ik intussen ook, maar dan moet je er alles aan doen om je veld te sparen voor je eerste elftal.
En dus moet je (samen met Antwerp) oplossingen zoeken voor de eerder gemaakte deals.
En al zeker niet trots nog een nieuwe deal aankondigen waarin je laat uitschijnen alsof dit goed is voor Lierse !!!