Virton - Lierse K. [15-10-2022]
Re: Virton - Lierse K. [15-10-2022]
Dan ga je weer met twee zuivere verdedigende middenvelders spelen. TVI heeft zijn systeem wat aangepast (om wat minder doelpunten tegen te krijgen). De backs staan veel lager en geven zo minder ruimte weg in de rug. Als compensatie speel je met één verdedigende en één iets meer aanvallende centrale middenvelder en daarvoor nog een zuiver aanvallende (Schouterden de voorbije twee matchen).Mark wrote: ↑Sun Oct 16, 2022 11:37 amLibert kan overal op het middenveld spelen en is verdedigend beter dan bv De Schryver, dus als je met een verdedigende middenvelder wil spelen zou ik Libert nemen ipv Brebels. Heb het niet over gisteren alleen.G.C. wrote: ↑Sun Oct 16, 2022 10:44 amLibert in de plaats van Brebels ?Mark wrote: ↑Sun Oct 16, 2022 8:29 amErgens heeft Ozzy wel een punt.
Ook ik vind dat het spel de laatste 3 wedstrijden achteruit gaat en we scoren veel moeilijker.
Oké we houden nu 2 keer de nul, wat goed is, maar ik win liever met 2-3 dan 0-0 te spelen.
Wel vind ik dat Delanghe gisteren voort het eerst een punt gered heeft.
Ook de invalbeurt van Libert was voor mij positief, vond hem goed en zou hem volgende week laten spelen ipv Brebels.
Ook Raemaekers was goed, had gedacht dat Raemaekers en Pupe samen niet zou werken maar blijkbaar wel.
Tabekou en ook Rocha moeten zich herpakken, waren de eerste wedstrijden stukken beter !
Voorlopig staan we nog altijd bovenaan en is er niets aan de hand.
Euh, op de 3de stoel rechts ipv de 2de links of wa ? Die heeft gisteren toch ni gespeeld ?
Het is hem allemaal om het evenwicht in de ploeg te doen. Aanvallend zijn we op deze manier terug wat zoekende en wordt er meer werkend vermogen verwacht van Tabekou en Rocha (en dat is voor geen van beiden hun sterkste kant). Als je gisteren het verschil ziet tussen een statische Rocha of een woelwater als Anne, dan ben je in het nieuwe systeem meer met Anne. We spelen de laatste matchen niet meer de sterke kant van Rocha uit (en daarom heeft hij de laatste wedstrijden ook niet meer gescoord).
Is dit allemaal wat minder attractief: correct. Alleen, als je afgezonderd slechtste bent qua tegendoelpunten, moet je wel iets gaan doen. Vorig jaar is het na een paar non-matchen ook aanvallend terug beter beginnen gaan. In het systeem met hoog spelende backs krijgen onze nummers 6 het gewoon niet meer belopen.
Tabekou is al 3 matchen nergens maar dan ook nergens. Veel balverlies, geen snelheid meer enz.. Ik blijf het niet begrijpen waarom VI bv gisteren dien 80 minuten liet opdraven. GDS zit ook in een mindere periode idem PDS die het de laatste matchen ook moeilijk heeft en jullie weten dat ik grote fan van hem ben!!! Tarfi is nog een schim van bij Deinze idem Brebels die veel beter kan. Blijf mij afvragen waarom Libert die zowel op de plek van PDS kan spelen als op het middenveld eens niet mag starten waarom heeft men hem dan 3 jaar laten tekenen??? Waarom eens niet de jonge Limbombe die zeer goede dingen liet zien 2 jaar terug eens niet speelminuten geven? Waarom presteert onze beste CV in de kern Gillikens niet meer? Nog dit gisteren eens bekeken hoeveel kilometers Rocha heeft afgelopen om een bal te voelen??? Doet mij de laatste matchen weer denken aan Hakim die vorig seizoen hetzelfde overkwam... Nog dit excuus voor mijn lange post maar het moest van mijn lever.
Hakim dat is die speler die volgens u in virton 20 doelpunten ging maken in een aanvallend virton. Straf dat hij daar bankzitter is. Yagan waarom moest die blijven van u om nu niks te laten zien in reeks lager . En dan zwijgen we over u held schuurmans !ozzy105 wrote: ↑Sun Oct 16, 2022 12:36 pmTabekou is al 3 matchen nergens maar dan ook nergens. Veel balverlies, geen snelheid meer enz.. Ik blijf het niet begrijpen waarom VI bv gisteren dien 80 minuten liet opdraven. GDS zit ook in een mindere periode idem PDS die het de laatste matchen ook moeilijk heeft en jullie weten dat ik grote fan van hem ben!!! Tarfi is nog een schim van bij Deinze idem Brebels die veel beter kan. Blijf mij afvragen waarom Libert die zowel op de plek van PDS kan spelen als op het middenveld eens niet mag starten waarom heeft men hem dan 3 jaar laten tekenen??? Waarom eens niet de jonge Limbombe die zeer goede dingen liet zien 2 jaar terug eens niet speelminuten geven? Waarom presteert onze beste CV in de kern Gillikens niet meer? Nog dit gisteren eens bekeken hoeveel kilometers Rocha heeft afgelopen om een bal te voelen??? Doet mij de laatste matchen weer denken aan Hakim die vorig seizoen hetzelfde overkwam... Nog dit excuus voor mijn lange post maar het moest van mijn lever.
Bij Virton is er meer concurrentie op het lisp was hij de enige spits. Kijk naar Rocha kreeg weinig speelgelegenheid bij zijn vorige club en kijk nu.. Soms spelen er ook andere zaken mee. Yagan had toch geen tegenvallend seizoen achter de rug op het lisp speelde de laatste matchen niet meer en had pakken assists en 6 goals achter zijn naam! De Schuer dan 7 goals en ervaring ingeruild voor weinig ervaring enz niet vergeten Carlke 7 goals gemaakt he hoeveel jaar was het ook geleden dat een CV 7 goals en meer maakte op het lisp? Hoeveel malen hebben Raemaakers en vooral Pupe niet geklungeld achteraan met gevolgen? Gisteren liep het bij Pupe bijna weer verkeerd af. Raemaakers speelde gisteren een degelijke match. De enige plek waarin Lierse versterkt is is in de aanval met Leo. Wie ik ook blijf missen op het middenveld is Maes een winnaar, een smeerlapje sorry maar die plek heeft bv een GDS niet kunnen opvullen te wisselvallig en ook geen leider. Dien speler had men goed kunnen gebruiken jammer dat het zo gelopen is.Carlke wrote: ↑Sun Oct 16, 2022 12:57 pmHakim dat is die speler die volgens u in virton 20 doelpunten ging maken in een aanvallend virton. Straf dat hij daar bankzitter is. Yagan waarom moest die blijven van u om nu niks te laten zien in reeks lager . En dan zwijgen we over u held schuurmans !ozzy105 wrote: ↑Sun Oct 16, 2022 12:36 pmTabekou is al 3 matchen nergens maar dan ook nergens. Veel balverlies, geen snelheid meer enz.. Ik blijf het niet begrijpen waarom VI bv gisteren dien 80 minuten liet opdraven. GDS zit ook in een mindere periode idem PDS die het de laatste matchen ook moeilijk heeft en jullie weten dat ik grote fan van hem ben!!! Tarfi is nog een schim van bij Deinze idem Brebels die veel beter kan. Blijf mij afvragen waarom Libert die zowel op de plek van PDS kan spelen als op het middenveld eens niet mag starten waarom heeft men hem dan 3 jaar laten tekenen??? Waarom eens niet de jonge Limbombe die zeer goede dingen liet zien 2 jaar terug eens niet speelminuten geven? Waarom presteert onze beste CV in de kern Gillikens niet meer? Nog dit gisteren eens bekeken hoeveel kilometers Rocha heeft afgelopen om een bal te voelen??? Doet mij de laatste matchen weer denken aan Hakim die vorig seizoen hetzelfde overkwam... Nog dit excuus voor mijn lange post maar het moest van mijn lever.
Zucht. Het is hopeloos mannen. Laten we er gewoon niet meer op in gaan.
Bon kritiek en terecht mag niet of je bent een zeiker enz. Iets weerleggen is moeilijker uiteraard. Ga hier mijn posts zeer beperken dan ook.
Op het andere forum maakt hij zich ook weer super belachelijk ; na de 2-0 schrijft hij dat het aan de trainer ligt en op het einde van de match dat ze kampioen gaan spelen…
- Justhomuch
Kritiek mag, maar uw kritiek is nooit gefundeerd, je draait met de wind enz, toch wel frappant dat op de beide fora iedereen u irritant vindt he, maar het zal wel weer aan de rest liggen zeker?
Wij komen áltijd terug!
Praise the Lord!
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”