Mijn bevindingen:
- We beginnen quasi perfect aan de match. Spelen ons 'oude bekende' spel en scoren na een mooie aanval. Jammer dan Gillis die tweede niet kan maken.
- Eerste tegengoal was weliswaar verdiend, maar mocht er eigenlijk niet zijn. Was nooit een inworp en staan daardoor zwaar uit positie. Waarmee ik uiteraard niet wil zeggen dat we anders de match niet verloren hadden.
- Allach was weer goed vond ik. Scott beter dan de vorige matchen, wat echt wel tijd begon te worden.
- Verder de hele ploeg wel erg mak en zwak. El Ansri viel me bijvoorbeeld zwaar tegen, terwijl ik wel uitkeek naar diens basisplek. Gaat geen punten gescoord hebben bij de coach.
- Smolders was toch ook niet je-dat vond ik. Hoewel z'n laatste redmiddel om die bal van de lijn te keren wel zalig was.
Ja, op termijn is dit niet haalbaar en moet er vermoedelijk meer geld binnenkomen. Ik sta volledig achter het idee om extra investeerders binnen te brengen. Ik vind dat een stuk gezonder dan afhankelijk te zijn van één iemand. Liefst wel geen wacco uiteraard, maar tot die tijd vind ik dit geen slechte situatie om in te zitten.
Wat dit seizoen betreft: we hebben 1 doel en dat is plaats 6. Dat is erg moeilijk, maar niet onmogelijk. Club NXT laten we nu wel quasi zeker achter ons lijkt me, en dan zal het RWDM moeten worden. Die hebben met Roccha iemand gehaald die wij nodig hadden. Die rechtstreekse duels gaan superbelangrijk worden. En ja, hopelijk hebben we daarna nog het extrasportieve vangnet. Nee, da's niet proper, maar voor het verdere verloop van onze club wel cruciaal. Volgend jaar hoop ik awaydays te kunnen doen naar Westerlo of Union, en niet opnieuw naar godbetert ploegen als St. Eloois.