Transfernieuws
-
Thomas1906
Re: Transfernieuws
Wachten tot een praatcafé hoeft niet om hun sportieve fouten toe te geven.
Ik hoop dat ik volgende keer tijd kan maken om naar de praatavond te gaan.
Wie maakt die sportieve keuzes ?
Wie maakt die sportieve keuzes ?
-
Vergaaneglorie
Het begint echt lagwekkend te worden! wat had ik er van gezegd toen ze die gingen halen ...wat ben je daar mee! en kijk...
Veel succes nog aan hem gewenst. Jammer genoeg geen potten gebroken.
Toch al 1 minder. Mogen er nog gaan.
De Van Lommels hebben de transfers mogen doen in de zomer, met alle gekende gevolgen. Sam van Aerschot was zo'n typische transfer.
Zij hebben ook Rocky veel te lang het hand boven het hoofd gehouden.
Spaenhoven had een lijstje bezorgd met goede aanwinsten (periode dat hij niet officieel in dienst was). Hier hebben ze geen enkele van gehaald.
Nu, ik heb vernomen dat de keukenboeren er mogelijks uit gaan na dit seizoen. Vermoedelijk kan wrevel over bovenstaande zaken één van de oorzaken zijn.
Spaenhoven had een lijstje bezorgd met goede aanwinsten (periode dat hij niet officieel in dienst was). Hier hebben ze geen enkele van gehaald.
Nu, ik heb vernomen dat de keukenboeren er mogelijks uit gaan na dit seizoen. Vermoedelijk kan wrevel over bovenstaande zaken één van de oorzaken zijn.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
- Justhomuch
Van wie heb jij al deze info?Axassin wrote: ↑Thu Jan 30, 2020 11:50 pmDe Van Lommels hebben de transfers mogen doen in de zomer, met alle gekende gevolgen. Sam van Aerschot was zo'n typische transfer.
Wij komen áltijd terug!
Iemand moet hier voor verantwoordelijk voor worden gesteld. Anderzijds: wel serieus wat kapitaal dat wegvalt vrees ik.Axassin wrote: ↑Thu Jan 30, 2020 11:50 pmDe Van Lommels hebben de transfers mogen doen in de zomer, met alle gekende gevolgen. Sam van Aerschot was zo'n typische transfer.
Over de Van Lommels heb ik de laatste thuismatch horen waaien. Zaten ook niet meer naast LVT. Ik hoor ook wel vaker dat Rocky een vriendje was van hen, die ze kost wat kost aan boord wilden houden.Justhomuch wrote: ↑Fri Jan 31, 2020 7:25 amVan wie heb jij al deze info?Axassin wrote: ↑Thu Jan 30, 2020 11:50 pmDe Van Lommels hebben de transfers mogen doen in de zomer, met alle gekende gevolgen. Sam van Aerschot was zo'n typische transfer.
Over de transfers; dat weet ik van een speler uit onze reeks die nog onder spaenhoven heeft gespeeld en die hem een tijdje geleden heeft gesproken.
Nu, don't shoot me if I'm wrong.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ik denk wat je nu schrijft wel eens de nagel op de kop is, ik denk dat ook dat het zo is gegaan ! Luc van thillo zal wel iets achter de hand hebben zeker qua financiering, heeft toch contacten genoeg.Axassin wrote: ↑Fri Jan 31, 2020 7:48 amOver de Van Lommels heb ik de laatste thuismatch horen waaien. Zaten ook niet meer naast LVT. Ik hoor ook wel vaker dat Rocky een vriendje was van hen, die ze kost wat kost aan boord wilden houden.Justhomuch wrote: ↑Fri Jan 31, 2020 7:25 amVan wie heb jij al deze info?Axassin wrote: ↑Thu Jan 30, 2020 11:50 pmDe Van Lommels hebben de transfers mogen doen in de zomer, met alle gekende gevolgen. Sam van Aerschot was zo'n typische transfer.
Over de transfers; dat weet ik van een speler uit onze reeks die nog onder spaenhoven heeft gespeeld en die hem een tijdje geleden heeft gesproken.
Nu, don't shoot me if I'm wrong.![]()