Clubnieuws
Re: Clubnieuws
Exact, dus voorlopig nog een lichte daling ivm betalende abohouders. Ik gok dat we er wel nog een 50 a 100 bij kunnen krijgen, of is dat te optimistisch?
Hoe dan ook een sterke verwezelijking.
-
Denk ik ook. Blijkbaar hadden we vorig jaar dit aantal, maar dan twee weken later. Zit dus nog een (klein) beetje rek op. Jammer dat de 3000 net niet gaat lukken, dat had pas mooi geweest, maar hier had ik op voorhand wel getekend. Hopelijk doet een overwinning de kassa vanavond nog wat rinkelen.Thomas1906 wrote: ↑Fri Sep 13, 2019 5:16 pmBij winst dit weekend moet dit lukken.
335 jeugdspelers blijkbaar, Thomas commerciële man is weg, Abo's vorig jaar 2900 dacht ik maar in September kopen nog veel hun abo. Loges klopt niet er is nog maar 1 logo over al de rest is op jaarbasis verhuurd. Wel weet ik niet of zimmerstaal de twee loges terug heeft gepakt, volgens mij wel. Ook heeft renomar een stevige financiële inspanning gedaan om de kant van de berg en de truitjes te nemen. Nu enkel aan de goal nog lege boarding plaatsen. 4 grote sponsors op Kessel voor de jeugd, nog steeds plek daar...
-
Van die loges klopt wel wat Flor zegt.
Trouwens waarom smijten ze de commerciële man buiten als het commercieel allemaal zo goed gaat volgens u?
Afhangen van maar enkele sponsors is enorm gevaarlijk. Vergelijk het met een toeleverancier van bv Ford Genk indertijd, als die ineens stopt heb je problemen.
Trouwens waarom smijten ze de commerciële man buiten als het commercieel allemaal zo goed gaat volgens u?
Afhangen van maar enkele sponsors is enorm gevaarlijk. Vergelijk het met een toeleverancier van bv Ford Genk indertijd, als die ineens stopt heb je problemen.
Niet buitengesmeten dacht ik hoor. Was, als ik het juist heb, altijd voorzien dat die maar één jaar ging blijven op de commerciële structuur op poten te zettenThomas1906 wrote: ↑Mon Sep 16, 2019 6:16 pmVan die loges klopt wel wat Flor zegt.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Zou dat ergens nog wel logisch vinden. Eens die contacten er zijn..Axassin wrote: ↑Mon Sep 16, 2019 6:54 pmNiet buitengesmeten dacht ik hoor. Was, als ik het juist heb, altijd voorzien dat die maar één jaar ging blijven op de commerciële structuur op poten te zettenThomas1906 wrote: ↑Mon Sep 16, 2019 6:16 pmVan die loges klopt wel wat Flor zegt.
Verder kan op ons niveau Yorik dat toch ook wel in zijn takenpakket pakken, vind ik.
En inderdaad, dat van die loges heb ik ook zien passeren.
Spaenhoven terug bij LK. Ik vind het een beetje op een telenovelle lijken mijn excuses.
het is blijkbaar nooit goed!
deze man heeft iets bewezen vorig jaar
een goede aanwinst, beter dan RP te ontslaan en voort te betalen
deze man heeft iets bewezen vorig jaar
een goede aanwinst, beter dan RP te ontslaan en voort te betalen