Ik dacht dat de wezenberg aan de kant van de zittribunes was? Is ook wat heuvelachtig daarmee...Saki schreef: ma jul 29, 2019 11:59 amDat 'kot' aan den overkant is wel onze Wezenberg éJusthomuch schreef: ma jul 29, 2019 11:57 amDiscussies tussen pot en pint zijn de beste! Maar zal wss wel combi zijn, en we zouden in dat “kot” aan den overkant geplaatst worden met nadarhekken rond.KRKN schreef: ma jul 29, 2019 10:51 am
Ik hoop dat ook niet: ik zou dat erg vreemd/ongemakkelijk vinden. Weet ook niet hoe de sfeer zou zijn. Ik zou hopen vriendschappelijk, maar vrees daarvoor.![]()
3e Amateur
- Justhomuch
Re: 3e Amateur
Wij komen áltijd terug!
-
Saki
Neen hoor de Wezeneberg ligt recht over de zittribuneJusthomuch schreef: ma jul 29, 2019 12:21 pmIk dacht dat de wezenberg aan de kant van de zittribunes was? Is ook wat heuvelachtig daarmee...Saki schreef: ma jul 29, 2019 11:59 amDat 'kot' aan den overkant is wel onze Wezenberg éJusthomuch schreef: ma jul 29, 2019 11:57 am
Discussies tussen pot en pint zijn de beste! Maar zal wss wel combi zijn, en we zouden in dat “kot” aan den overkant geplaatst worden met nadarhekken rond.![]()
De club noemt dit ondertussen ook zo in haar communicatie
- Bijlagen
-
- wzb.JPG (110.93 KiB) 3246 keer bekeken
- Justhomuch
Merci voor de verduidelijkingSaki schreef: ma jul 29, 2019 12:25 pmNeen hoor de Wezeneberg ligt recht over de zittribuneJusthomuch schreef: ma jul 29, 2019 12:21 pmIk dacht dat de wezenberg aan de kant van de zittribunes was? Is ook wat heuvelachtig daarmee...
De club noemt dit ondertussen ook zo in haar communicatie![]()
Wij komen áltijd terug!
-
Saki
Ondertussen ook duidelijk dat we elkaar niet zullen ontmoeten in de beker.
-
Foxterriër
Oef.Saki schreef: ma jul 29, 2019 9:22 pm Ondertussen ook duidelijk dat we elkaar niet zullen ontmoeten in de beker.
Laatst gewijzigd door Foxterriër op ma jul 29, 2019 11:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Foxterriër
Laat het uit hé. Dat “kot” ligt er nu proper bij.Justhomuch schreef: ma jul 29, 2019 11:57 amDiscussies tussen pot en pint zijn de beste! Maar zal wss wel combi zijn, en we zouden in dat “kot” aan den overkant geplaatst worden met nadarhekken rond.KRKN schreef: ma jul 29, 2019 10:51 amIk hoop dat ook niet: ik zou dat erg vreemd/ongemakkelijk vinden. Weet ook niet hoe de sfeer zou zijn. Ik zou hopen vriendschappelijk, maar vrees daarvoor.Saki schreef: ma jul 29, 2019 10:04 am
ja, komende zondag is het al zover.
Zou leuk zijn als we overleven en er een leuke 1e amateur uit de bus komt, waarbij ik oprecht hoop dat dat niet Lierse Kempenzonen wordt.
2 .. zou een vreemd gezicht zijn geweest eventuele rellen onder vroegere 'voetbalvrienden' ..Foxterriër schreef: ma jul 29, 2019 11:22 pmOef.Saki schreef: ma jul 29, 2019 9:22 pm Ondertussen ook duidelijk dat we elkaar niet zullen ontmoeten in de beker.
Zou dat echt gebeuren denk je ? Amai al goed dan dat we elkaar dan niet treffen,zou afgang zijn en iedereen met ons lachen !ozzy105 schreef: di jul 30, 2019 5:36 pm2 .. zou een vreemd gezicht zijn geweest eventuele rellen onder vroegere 'voetbalvrienden' ..Foxterriër schreef: ma jul 29, 2019 11:22 pmOef.Saki schreef: ma jul 29, 2019 9:22 pm Ondertussen ook duidelijk dat we elkaar niet zullen ontmoeten in de beker.
Ja dat zou echt gebeuren ... ze praten op hun forum al over Lier noord dat zijn marginalen ... over overlopers ... het is maar van welke kant je het bekijkt hé. Nog nooit zo'n dikke nekken bijeen geweten. Ah ja ... nog zo'n typische ' support your real locals' ... man, man toch!
-
Saki
Nu ben ik toch wel een habitué op dat forum beste Martine maar Lier noord dat heb ik nog niet gelezen. Misschien heeft een enkeling dat ooit eens gezegd, laat ons niet veralgemenen.Martine schreef: di jul 30, 2019 9:45 pm Ja dat zou echt gebeuren ... ze praten op hun forum al over Lier noord dat zijn marginalen ... over overlopers ... het is maar van welke kant je het bekijkt hé. Nog nooit zo'n dikke nekken bijeen geweten. Ah ja ... nog zo'n typische ' support your real locals' ... man, man toch!
Laat je veder vooral niet opjutten en probeer hier beter te doen