3e Amateur
Re: 3e Amateur
Kan de tegenstand niet inschatten. 2 matchen van promotie, ik zie het ze wel doen eigenlijk. Tweede amateur is ook een leukere reeks geworden met de huidige dalerq indachtig.
2, verkondig ik al een paar maanden LL gaat promoveren simpel. Twee haalbare kaarten .. zitten al een tijdje in de flow momenteel de beste ploeg!
Ik zou toch voor getemperd enthousiasme willen pleiten.
We zijn nog niet klaar met Betekom.
We zijn nog niet klaar met Betekom.
Ik denk dat vooral Zwevezele een taaie klant zal zijn. Ploeg met heel wat centen, ex-profs (Hans Cornelis, Stijn Minne,...), en bijgevolg dus ambitie. Voor volgend jaar hebben ze al Stijn De Smet en Klaas De Rock beet. Die de Rock, buiten dit seizoen waar hij buitengepest werd door het bestuur, 2j op rij topschutter was bij Aalst. De jaren ervoor telkens topschutter bij Oudenaarde.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
een eindronde met ko systeem altijd link, een slechte dag en je ligt er uit. of andere dingen pech scheids die verkeerde beslissing neemt.
daarom oppassen. maar ja ze doen mee en moeten er in geloven.
daarom oppassen. maar ja ze doen mee en moeten er in geloven.
Peffer twee jaar bij LL. Dat is gewoonweg sterk werk.
1-0 gewonnen tegen Betekom: Goal van Peffer in minuut 1.
Volgende week zondag naar Zwevezele waar onderandere Hans Cornelis, Niels Coussement,Stijn Minne en Vincent Provoost voetballen
Volgende week zondag naar Zwevezele waar onderandere Hans Cornelis, Niels Coussement,Stijn Minne en Vincent Provoost voetballen