Challenger Pro League
- Justhomuch
Re: Challenger Pro League
Tilt zal je bedoelen. Btw met Serneels aan te stellen tonen ze al meer ambitie in mijn ogen, of denk je dat die voor een appel en een ei komt.werken?Vergaaneglorie wrote: ↑Sun May 24, 2026 6:06 pmVolledig mee eens, altijd dat schijt gedoe LVT moet er uit die heeft 0,0 ambitie en duld ook geen medezeggenschap + kapitaal dat de ploeg een level hoger tild!Tamas Krivitz wrote: ↑Sun May 24, 2026 1:03 pmJullie halen er telkens de slechte voorbeelden uit, waarom eigenlijk, het kan ook anders!ICarlke wrote: ↑Sun May 24, 2026 10:52 am
Wil jij een club die 20 miljoen schuld heeft en elk jaar moet hopen op manchester citty dat ze bijpassen . Idem cercle. Beveren nu ze eindelijk overgaan staat het terug te koop , dus weer hoop twijfels. Kvk zullen zien hoe lang liedje duurt . En lalou er in gebleven omdat de regels in eerste heel soepel waren of ze waren al terug . Dender nog zo iets 2 jaartjes en terug en wat nu wat gaan eigenaars daar nu doen . Ik zou ook graag lierse terug in 1a zien maar niet zo hoor. En als het nog ooit komt weet ik niet , vergeet ook niet voetbal is niet meer als vroeger he . Als je ziet welke ploegen nu allemaal al moeten fusioneren zijn .
Ik wil een club die de ambities heeft om naar 1A te gaan en te blijven, een club die geleid wordt zoals KV Mechelen, Union, AA Gent, Sint Truiden, Westerlo etc.....
Ja, deze clubs hebben ook schulden, maar sowieso ook meer potentieel aan transferwaardes van spelers en commerciele mogelijkheden die ze zelf ontwikkeld hebben. Een club leiden zonder beheersbare schulden is heden ten dage niet meer mogelijk, of je moet Club Brugge heten.
2/3 van de Lierse supporters zitten gewoon thuis tot wanneer LVT het stokje echt doorgeeft aan mensen met kapitaal en een hart voor onze club, ze worden momenteel allemaal doorgestuurd om de simpele reden: machtspositie.
Wij komen áltijd terug!
Re: Challenger Pro League
Meer ambitie? Enige ambitie Justho is gewoonweg om in 1B te blijven zoals al jaren het plan is sinds de onverwachte promotie. De Serre is gewoon aan boord getrokken als zoethoudertje niet meer of minder. Ik ben trouwens benieuwd hoelang die het zal uithouden op het lisp, wanneer hij er zelf de brui aan geeft of mag opstappen!