Virton - Lierse Kempenzonen [11-05-2019]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
goemmer
Re: Virton - Lierse Kempenzonen [11-05-2019]

Post by goemmer » Sun May 12, 2019 9:20 am

Wel jammer, maar opgaan lijkt me gewoon geen goed idee. Sportief dan toch. We zijn er niet klaar voor. Zoals hierboven gezegd, we zijn in de kern nog teveel dat Oosterzonen, dat op de tippen van zijn tenen liep.

Ga je toch op, dan moet je alweer veel gaan investeren in de ploeg om niet meteen terug te zakken. Ik draai ook liever opnieuw een seizoen bovenaan in amateurs, dan een gans seizoen achteraan in 1B. We gaan zo'n extra jaar kunnen gebruiken. Nu, vraag is wat het plan van onze suikernonkel Luc is. Die steekt er wel erg veel geld in volgens mij. Of draait het commerciële momenteel op dergelijk niveau dat onze club operationeel stabiel is? Dat zou ik anders toch graag zien en horen... Beloftes en gesus hebben we al gehad in het verleden, geen zin in een herhaling...

KRKN

Post by KRKN » Sun May 12, 2019 9:35 am

goemmer wrote:
Sun May 12, 2019 9:20 am
Wel jammer, maar opgaan lijkt me gewoon geen goed idee. Sportief dan toch. We zijn er niet klaar voor. Zoals hierboven gezegd, we zijn in de kern nog teveel dat Oosterzonen, dat op de tippen van zijn tenen liep.

Ga je toch op, dan moet je alweer veel gaan investeren in de ploeg om niet meteen terug te zakken. Ik draai ook liever opnieuw een seizoen bovenaan in amateurs, dan een gans seizoen achteraan in 1B. We gaan zo'n extra jaar kunnen gebruiken. Nu, vraag is wat het plan van onze suikernonkel Luc is. Die steekt er wel erg veel geld in volgens mij. Of draait het commerciële momenteel op dergelijk niveau dat onze club operationeel stabiel is? Dat zou ik anders toch graag zien en horen... Beloftes en gesus hebben we al gehad in het verleden, geen zin in een herhaling...
Gedeeltelijk mee eens. Maar dat investeren bij een promotie moet je volgens mij toch doen hoor.

Ivm operationeel stabiel zijn: ik weet het niet. Ik denk niet dat we er gek veel vanaf zitten als je de voorzitter hoort beweren dat we bij de gezondste clubs van het land zitten, maar het zou me straf lijken.

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun May 12, 2019 11:46 am

Vergaaneglorie wrote:
Sat May 11, 2019 11:43 pm
Al wat is meegekomen van oosterz is eigenlijk te plat voor top 1ama laat staan 1B
Al heel het jaar zag je dat we redelijk wat te kort kwamen, zeker achteraan en een spelverdeler.
Zwakke schakels vervangen en een deftige trainer aanstellen!
Helemaal ééns met je we hebben dit jaar zonder spelverdeler gespeelt een nummer 10 zeg maar en achteraan staat te weinig ervaring met alle respect voor Smolders die er wel gaat komen hoor! Toch en weet het vijgen na Pasen met het duo De Herdt-Spaenhoven had het kunnen lukken! Met deze trainer gaan we het niet halen mensen, te beperkt, te onervaren om een club als LK naar 1B te leiden voor mij mag hij beschikken en zal niet de énige zijn denk ik! Cijfers liegen nooit nl de laatste vier competitiewedstrijden waaronder de 'kleintjes' Geel-Heist ocharme 2 op 12 en nu 3 op 6. Gisteren moest er gewonnen worden en we hadden en hebben met Vermeiren-Bernier toch de wapens om iedereen pijn te doen Bernier de actie en snelheid en Vermeiren die een balletje kan bijhouden en wat kan wroeten-werken en wat doet Peeters? Op de bank zetten en wanneer het 1-0 wordt brengt hij Bernier erin tja ..neen nogmaals laat die maar beschikken en op zoek naar een trainer die het klappen van de zweep kent,ervaring heeft in de reeks en ook stressbestendig is want volgend jaar zullen de ambities hoger zijn!

Carlke

Post by Carlke » Sun May 12, 2019 1:15 pm

ik ben mee gereisd naar virton, en we hebben terecht verloren punt uit. maar wat een avond hebben we mee gemaakt.
we vertrokken om half 4 met bus normaal aankomst 7 uur. chauffeur reed eerst al ver om. daar konden we nog mee leven.
maar toen stond er bord van virton 15 km nog langs grote baan, draaide hij ineens af, wij zegden rechtdoor ! hij zei mijn gps zei afdraaien. ineens zaten we op weggentjes die heel smal waren die heel hard afdaalde. bus kon er amper door dan nog draaien keren. resultaat iedereen gps op via tel. toen deed hij zijn ding nog het werd erger en ergen met die gast irritant. na lange rit aankomst 19u55. dan misserie parking veel te klein voor 6 bussen.
draaien keren niet te doen. na match nog erger chauffeur geraakt niet uit parking waalse agenten staan er zelfs mee te lachen schande plaats van chauffeur dan wat te helpen, resultaat bus raakt paaltje en ramt omheining meermaals, ongelooflijk dat die bus niet beschadigd was paal lag helemaal uit. hebben ze zijn plaat ook nog opgeschreven natuurlijk allee dat hoorde ik toch vertellen. terugrit met uur verkort maar deed hij zijn goesting weer.
dagje virton om nooit te vergeten ;)

KRKN

Post by KRKN » Sun May 12, 2019 7:06 pm

Oef, dat klinkt pittig Carl, respect in ieder geval!

Toch een weemoedig gevoel om het weekend mee af te sluiten. Wetende dat een 6 / 6 vermoedelijk zelfs niet voldoende gaat zijn..

So be it :) woensdag staan we er weer.

Post Reply