Lierse K. - SL16 [26-11-2023]
Re: Lierse K. - SL16 [26-11-2023]
De kwaliteit is wat het is, niks aan te doen tot volgende transferperiode.
Maar dat je als trainer geen vuur in de ploeg krijgt ...
Als je steeds dezelfde (verkeerde ?) keuzes blijft maken ...
Als je je ploeg niet gemotiveerd aan de aftrap krijgt ...
Dan begint het voor mij daar. Durven ingrijpen.
- Justhomuch
Helemaal mee eens.esreil wrote: ↑Mon Nov 27, 2023 10:46 amDe kwaliteit is wat het is, niks aan te doen tot volgende transferperiode.
Je zag al van in den beginne dit wordt een offday, dan moet je als trainer met de vuist op tafel slaan tijdens de rust, desnoods 3 man vervangen, ik had niet het gevoel dat dat gebeurd was.
Heel zure nederlaag na vorig weekend, ik had ook het gevoel dat ze eindelijk vertrokken waren na toch een paar goede resultaten, en dan brengen ze dit op de mat.
Zucht.
Wij komen áltijd terug!
Ik liep naast de trap naar de kleedkamers en zag hem lopen voor de rust .Justhomuch wrote: ↑Mon Nov 27, 2023 12:24 pmHelemaal mee eens.esreil wrote: ↑Mon Nov 27, 2023 10:46 amDe kwaliteit is wat het is, niks aan te doen tot volgende transferperiode.
Je zag al van in den beginne dit wordt een offday, dan moet je als trainer met de vuist op tafel slaan tijdens de rust, desnoods 3 man vervangen, ik had niet het gevoel dat dat gebeurd was.
Heel zure nederlaag na vorig weekend, ik had ook het gevoel dat ze eindelijk vertrokken waren na toch een paar goede resultaten, en dan brengen ze dit op de mat.
Zucht.
Heb nog geroepen , zet die jonge gasten er maar op .
Tweede helft gewoon met dezelfde ploeg gestart.
Ongeloofelijk !
Ik ga akkoord met wat hier boven gezegd wordt
Er is te weinig talent , maar dan moet je als Coach kunnen motiveren .
Ik ga nog 1 keer in herhaling vallen , ik denk dat Poelmans onze linksback meer den bal aan de voet heeft gehad als onze nr 10 !
Dat is ook een zeer kwalijk gegeven in mijn ogen .
Centraal 2 dezelfde type spelers , 1ne die te lui is en hoopt om nen afvallende bal binnen te knallen .
En ene (brebels) die ondertussen mijn respect bijeen gevoetbald heeft ! Wat die probeert er wel iets van te maken ..
- Justhomuch
Ik denk qua mentaliteit, een van de meest volwassene imo, gaat er altijd voor.Devyd wrote: ↑Mon Nov 27, 2023 2:56 pmIk liep naast de trap naar de kleedkamers en zag hem lopen voor de rust .Justhomuch wrote: ↑Mon Nov 27, 2023 12:24 pmHelemaal mee eens.esreil wrote: ↑Mon Nov 27, 2023 10:46 amDe kwaliteit is wat het is, niks aan te doen tot volgende transferperiode.
Zucht.
Heb nog geroepen , zet die jonge gasten er maar op .
Tweede helft gewoon met dezelfde ploeg gestart.
Ongeloofelijk !
Ik ga akkoord met wat hier boven gezegd wordt
Er is te weinig talent , maar dan moet je als Coach kunnen motiveren .
Ik ga nog 1 keer in herhaling vallen , ik denk dat Poelmans onze linksback meer den bal aan de voet heeft gehad als onze nr 10 !
Dat is ook een zeer kwalijk gegeven in mijn ogen .
Centraal 2 dezelfde type spelers , 1ne die te lui is en hoopt om nen afvallende bal binnen te knallen .
En ene (brebels) die ondertussen mijn respect bijeen gevoetbald heeft ! Wat die probeert er wel iets van te maken ..
Wij komen áltijd terug!