Aanvang seizoen 2020-2021
Re: Aanvang seizoen 2020-2021
Een elftal op de been brengen dat ' echt ' voor de titel gaat en of de eerlijkheid van bestuur naar supporters toe de ambitie om naar 1B te promoveren en of op termijn naar de hoogste klasse .. ik denk dat de overgrote meerderheid van de supporters ook duidelijkheid vragen .. ofwel vis-vlees of niks op het bord zodat supporters hun conclusies kunnen trekken te lang blijven aanmodderen in deze reeks gaat fataal worden voor de club zo zie ik het en ieder zijn gedacht en mening uiteraard! Hoe langer je in deze reeks verkeert hoe meer supporters gaan afhaken!KRKN wrote: ↑Tue Apr 07, 2020 7:25 pmEn wat gaan ze moeten doen voor u terug op 't Lisp te krijgen Ozzy?ozzy105 wrote: ↑Tue Apr 07, 2020 7:00 pmik denk het wel met TVI hebben ze een degelijke trainer binnengehaald iemand met ervaring en die al een promotie op zak heeft …Justhomuch wrote: ↑Tue Apr 07, 2020 6:53 pm
Ze gaan zich idd mogen bewijzen dit seizoen, wel niet vergeten dat we in onze kinderschoenen staan, ik hoop echt dat ze van hun fouten geleerd hebben.
-
yep, mee eens, Lier moet beter en hoger staan dan amateurreeks!
Maar Ozzy toch ,ozzy105 wrote: ↑Wed Apr 08, 2020 6:12 pmEen elftal op de been brengen dat ' echt ' voor de titel gaat en of de eerlijkheid van bestuur naar supporters toe de ambitie om naar 1B te promoveren en of op termijn naar de hoogste klasse .. ik denk dat de overgrote meerderheid van de supporters ook duidelijkheid vragen .. ofwel vis-vlees of niks op het bord zodat supporters hun conclusies kunnen trekken te lang blijven aanmodderen in deze reeks gaat fataal worden voor de club zo zie ik het en ieder zijn gedacht en mening uiteraard! Hoe langer je in deze reeks verkeert hoe meer supporters gaan afhaken!
Volgens mij zijde gij gene goede verstaander zenne .
Uit alle communicatie is ondertussen toch al gebleken dat terug opgaan het doel is dat geambieerd word ?
Maar tegelijkertijd bots je als amateurploeg op bepaalde zaken die het niet altijd simpel maken .
Ik lees op beide forums hoe ge de samy haat ,
Maar eigenlijk zou je nu gewoon willen dat VT zwaar investeerd om een kampioenenploeg samen te stellen !
Ge zij gewoon van beide walletjes aan het eten momenteel .
Is bevestigd. Geen 1B licentie.
Erg teleurgesteld hierover moet ik zeggen.
Het doel om te promoveren? Daar heb ik mijn twijfels over kijk men weet nu al twee seizoenen waar het schoentje wringt nl een oerdegelijke nummer 10 en een degelijke spits dus zwaar investeren hoeft niet .. ik vrees en heb dat al eerder gepost dat het financiele plafond bereikt is maar zeg dat dan ook aan de aanhang zodat eventuele verwachtingen bijgesteld kunnen worden .. niet vergeten de meeste supporters die nog op het lisp vertoeven zijn mensen die de gouden jaren meemaakten en zich niet zullen kunnen verzoenen met een bijrolletje in het beste geval .. die dreig je op termijn te verliezen simpel! Nu speelde men al voor iets minder volk nog zulk één of twee seizoenen meemaken en er zit nog evenveel volk als in Berlaar noteer maar!
-
2 ..Vergaaneglorie wrote: ↑Wed Apr 08, 2020 6:36 pmyep, mee eens, Lier moet beter en hoger staan dan amateurreeks!
Het gaat om Spaenhoven. En klak gesmeten naar aanvraag.Vergaaneglorie wrote: ↑Wed Apr 08, 2020 6:50 pmen daaruit kan je je conclusie's trekken dat die niet genoeg kapitaal krachtig is voor 1B.
Eigenlijk niet meer dan logisch. Wat een cynische klotemove ook om IS terug te halen na die tik op de vingers.
Nazicht op de site vd bond leert ons dat de club GEEN ENKEL document ter staving van de continuïteit heeft weten voor te leggen.
Ik vind dat ronduit verontrustend.
Ik vind dat ronduit verontrustend.
Volledig mee eens. Nu: op dit moment maak me an sich over de continuiteit geen zorgen. Meer het feit dat er, zoals Lierse vroeger, gewoon pro forma een blanco papier werd ingediend. Amateurisme.
Benieuwd of we naar het BAS stappen.
Op dit moment lijkt het alsof er zelfs niet genoeg ploegen voor 1B gaan zijn?