Deinze - Lierse Kempenzonen [25-01-2020]
Re: Deinze - Lierse Kempenzonen [25-01-2020]
Toch wrange nasmaak dit. Zuur, hier een puntje had een serieuze opsteker geweest.
Als we eerlijk durven zijn verdorie het wordt moeilijk om dit nog recht te trekken en degradatie te vermijden. Eigenlijk wisten we al voor de start van het seizoen dat het zou spelen worden tegen een degradatie met aan het hoofd Peeters. Niet vergeten een dramatische start onder hem nl 2 op 27 en aldus 1/3 van het seizoen dat was gepasseerd begin dan maar met een doodzieke groep die hij achterliet en ieder van ons weet ééns je helemaal onderaan staat … bovendien kwam er dan nog bij dat sommige belangrijke spelers uitvielen voor een lange tijd denk maar oa aan Samyn-Smolders en als toetje dan nog het vertrek van Frans-Doumbia. Er zal een wonder nodig zijn om volgend jaar nog in de hoogste amateurreeks LK aan het werk te zien.
Dat had ik ook gezien, dat is inderdaad ongelooflijk.
Formerly known as Lisp-boy
Dat is van de walle. Heeft vorig seizoen op het lisp 2 mooie doelpunten gemaakt. Stond toen ook zo zwaar. Maar waarschijnlijk ook een beetje zijn lichaamsbouw want hij is in werkelijkheid ni traag.
Toon Janssens stond al 2 seizoen ook te dik bij de start...
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
- Justhomuch
Hazard staat soms ook te zwaar, maar geen Belg die daar om maalt 

Wij komen áltijd terug!
Verontrustend interview met Vermeiren. Vindt die gast nu echt dat het allemaal wel meevalt en dat ze baas waren? Dan zijn we ver van kant. Om met hemzelf te beginnen: heeft veel kansen nodig om eens te scoren, zwak in het samenspel als hij zich laat terugzakken, heel wat technische foutjes en verdient zowat elke wedstrijd geel wegens protesteren. Genoeg inzet, dat wel. Ik hoop dat de rest wel door heeft dat het hoogdringend is.
Vermeiren ontgoocheld dit jaar laten we eerlijk zijn, nog goed voor een reeks of twee lager. Harde werker maar idd daar houdt het ook bij op. Waarom Maesen niet ééns laten starten? In de spits met naast hem de vinnige Samyn-Allegria .. hopelijk kan Smolders snel mogelijk de plek innemen naast Santermans …. paar ingrepen kunnen mss nog wonderen verrichten.tafkak wrote: ↑Sun Jan 26, 2020 4:45 pmVerontrustend interview met Vermeiren. Vindt die gast nu echt dat het allemaal wel meevalt en dat ze baas waren? Dan zijn we ver van kant. Om met hemzelf te beginnen: heeft veel kansen nodig om eens te scoren, zwak in het samenspel als hij zich laat terugzakken, heel wat technische foutjes en verdient zowat elke wedstrijd geel wegens protesteren. Genoeg inzet, dat wel. Ik hoop dat de rest wel door heeft dat het hoogdringend is.
Ergens is dit verlies ingecalculeerd, maar ik had toch het idee dat er iets mogelijk was en dan is dat wel frustrerend.
On to the next. Dit seizoen begint veel weg te hebben van een lijdensweg.
On to the next. Dit seizoen begint veel weg te hebben van een lijdensweg.
- Justhomuch
Is het al ff voor mij...
Van wat ik heb gehoord van iemand die is gaan zien hadden we toch een punt verdient.
Wij komen áltijd terug!
Wat ik niet zo echt begrijp. Oosterzonen was toch een middenmoter? Daar stond toch al iets. Nu met die extra middelen zo’n belabberde positie in het klassement. Daar moet toch iets fout lopen?