Allerlei
-
Re: Allerlei
Wouter Vandenhaute geïnteresseerd in Roda JC.
Had hem toch graag naar lier zien komen, huidig bestuur zint me zo niet ... kweet ni, spreekt me niet aan...
Had hem toch graag naar lier zien komen, huidig bestuur zint me zo niet ... kweet ni, spreekt me niet aan...
Sympathieke gast met een visie. Doet niks af aan ons huidig bestuur vind ik, maar snap uw punt.Vergaaneglorie wrote: ↑Sun Oct 27, 2019 11:17 pmWouter Vandenhaute geïnteresseerd in Roda JC.
Dezen ochtend serieus afgezien op het fietske. De winter komt eraan gasten.
-
Had het al niet aan de grond gevroren?KRKN wrote: ↑Mon Oct 28, 2019 8:17 amSympathieke gast met een visie. Doet niks af aan ons huidig bestuur vind ik, maar snap uw punt.Vergaaneglorie wrote: ↑Sun Oct 27, 2019 11:17 pmWouter Vandenhaute geïnteresseerd in Roda JC.
Ja we zijn in Lier meer gewoon en ik "zien" het niet in dit bestuur.
Net nog eens de samenvattingen bekeken van Leuven/ Westel en Lok/ Wilrijk dat is toch iets anders dan er op de mat te zien is momenteel in Lier.
Ik heb een zwaar vermoeden dat Van tillo en consoorten expres tot het faillisement hebben gewacht om dan snel en voor weinig geld er een nep Lierse van te baren.
- Justhomuch
Pannekoek! zo lang het droog is en het zonnetje schijnt ben ik tevreden.KRKN wrote: ↑Mon Oct 28, 2019 8:17 amSympathieke gast met een visie. Doet niks af aan ons huidig bestuur vind ik, maar snap uw punt.Vergaaneglorie wrote: ↑Sun Oct 27, 2019 11:17 pmWouter Vandenhaute geïnteresseerd in Roda JC.
Wij komen áltijd terug!
S ochtends om 6 u vind ik het toch ook frisjes.Justhomuch wrote: ↑Mon Oct 28, 2019 11:22 amPannekoek! zo lang het droog is en het zonnetje schijnt ben ik tevreden.KRKN wrote: ↑Mon Oct 28, 2019 8:17 amSympathieke gast met een visie. Doet niks af aan ons huidig bestuur vind ik, maar snap uw punt.Vergaaneglorie wrote: ↑Sun Oct 27, 2019 11:17 pmWouter Vandenhaute geïnteresseerd in Roda JC.
Om half 4 naar huis rijden is dan weer zalig in’t zonnetje. Door de werken aan DE ring rijd ik de hele week met de SP.
- Justhomuch
Was zelf met de auto hoor hehe, vanaf morgen terug met de fiets, toch maar handschoentjes aan doen denk ik.Saki wrote: ↑Tue Oct 29, 2019 6:29 pmS ochtends om 6 u vind ik het toch ook frisjes.Justhomuch wrote: ↑Mon Oct 28, 2019 11:22 amPannekoek! zo lang het droog is en het zonnetje schijnt ben ik tevreden.
Om half 4 naar huis rijden is dan weer zalig in’t zonnetje. Door de werken aan DE ring rijd ik de hele week met de SP.
Wij komen áltijd terug!
Den deze ze ook van onder het stof gehaald. Voor morgen, weliswaar. Vandaag heerlijk op kamertemperatuur vanuit thuis aant werken, en tevens wat langer kunnen slapenJusthomuch wrote: ↑Tue Oct 29, 2019 7:31 pmWas zelf met de auto hoor hehe, vanaf morgen terug met de fiets, toch maar handschoentjes aan doen denk ik.Saki wrote: ↑Tue Oct 29, 2019 6:29 pmS ochtends om 6 u vind ik het toch ook frisjes.Justhomuch wrote: ↑Mon Oct 28, 2019 11:22 am
Pannekoek! zo lang het droog is en het zonnetje schijnt ben ik tevreden.
Deze ochtend moeten krabben. Toen drong het toch door dat er efkes geen barbeques meer aankomen
-
- Justhomuch