Challenger Pro League
Re: Challenger Pro League
Wat een klucht. Geen idee hoe lang de behandeling van een eventueel beroep zou duren ... Maar zou dus zomaar kunnen dat Lokeren geen licentie krijgt maar wel mag aantreden in de playoffs gezien beroepsprocedure niet afgehandeld? En Lierse gewoon pech heeft dan? Want ze kunnen die moeilijk in het midden van de playoffs terug opvissen he.Devyd wrote: ↑Thu Apr 17, 2025 9:52 pmVolgens het belang van Limburg heeft Lokeren geen 1A licentie gekregen .
Ze hebben wel nog 3 dagen tijd om in beroep te gaan .
Wat dus wil zeggen dat als ze morgen winnen , wel in de planning van de playoffs worden geplaatst , tot definitieve weigering .
Dus blijven we zoizo nog enkele dagen in het ongewisse .
Gewoon hopen , dat Lokeren verliest en wij winnen .
Dat licentiegedoe is een lachertje, afschaffen maar en teveel in het rood= degradatie en of failliet poepsimpel mensen.esreil wrote: ↑Fri Apr 18, 2025 11:42 amWat een klucht. Geen idee hoe lang de behandeling van een eventueel beroep zou duren ... Maar zou dus zomaar kunnen dat Lokeren geen licentie krijgt maar wel mag aantreden in de playoffs gezien beroepsprocedure niet afgehandeld? En Lierse gewoon pech heeft dan? Want ze kunnen die moeilijk in het midden van de playoffs terug opvissen he.Devyd wrote: ↑Thu Apr 17, 2025 9:52 pmVolgens het belang van Limburg heeft Lokeren geen 1A licentie gekregen .
Wat dus wil zeggen dat als ze morgen winnen , wel in de planning van de playoffs worden geplaatst , tot definitieve weigering .
Klopt ! Ik vond ons bericht van gisteren al stevig voorbarig .esreil wrote: ↑Fri Apr 18, 2025 11:42 amWat een klucht. Geen idee hoe lang de behandeling van een eventueel beroep zou duren ... Maar zou dus zomaar kunnen dat Lokeren geen licentie krijgt maar wel mag aantreden in de playoffs gezien beroepsprocedure niet afgehandeld? En Lierse gewoon pech heeft dan? Want ze kunnen die moeilijk in het midden van de playoffs terug opvissen he.Devyd wrote: ↑Thu Apr 17, 2025 9:52 pmVolgens het belang van Limburg heeft Lokeren geen 1A licentie gekregen .
Volgens mij spelen wij enkel play offs als :
1 . We straks winnen en Lokeren niet
2 . Als Lokeren beslist om geen beroep aan te tekenen
In alle andere gevallen speelt volgens mij Lokeren de play offs .
Of het beroep moet dinsdag onmiddelijk behandeld worden met negatieve uitspraak .
La Lou staat zeer dicht bij een promotie. Twee jaar terug in tweede Amateurklasse nu wss in de hoogste chapeau zeg ik dan en met ongeveer hetzelfde budget als geel-zwart..
La Lou promoveerd dus uiteindelijk CHAPEAU om met weinig middelen dit te realiseren op 3 jaar tijd van tweede amateurklasse naar de hoogste! Mijn hoed af wat ze daar gerealiseerd hebben met een klein budgetje... Betere spelers behouden aangevuld met wat jonge talenten dat noemt men bouwen, bouwen!!!
*KSC Lokeren-Temse has announced its intention to appeal the decision of the Licensing Committee not to award them a Jupiler Pro League license. An appeal suspends the decision of the Licensing Committee. KSC Lokeren-Temse is therefore rostered in the Promotion Play-offs. 
T seizoen zit er op.

T seizoen zit er op.
Stel je voor ik kijk nu in de toekomst hé nl Lokeren wint de play offs in 1B en wint ook het onderlinge duel van Cercle of Stvv... Neen zie hen bakzijl halen niet alleen Lierse zit in het spel hé mensen...
reglement is reglement simpel toch?

Ik vraag me af op welke basis ze dit beroep gaan instellen.XDV1906 wrote: ↑Sat Apr 19, 2025 11:52 am*KSC Lokeren-Temse has announced its intention to appeal the decision of the Licensing Committee not to award them a Jupiler Pro League license. An appeal suspends the decision of the Licensing Committee. KSC Lokeren-Temse is therefore rostered in the Promotion Play-offs.
T seizoen zit er op.
De feiten zijn duidelijk: in februari stond Lokeren nog ver van de 6° plaats en hebben ze begrijpelijk beslist geen tijd en geld in een licentieaanvraag te steken. Toen de 6° plaats in zicht kwam, hebben ze nog snel een aanvraag gedaan, ver buiten de finale aanvraagdatum.
Wat gaan ze aanvoeren: de facteur was ziek, de postzak was gestolen,... ? Het gaat niet om enkele minuten maar twee maanden te laat zijn.
Ik begrijp dat ze om financiële redenen (net zoals Lierse) graag deze eindronde willen spelen, maar er zijn grenzen aan alles.
Benieuwd hoe de eventuele eersteklasser gaat reageren wanneer ze plots tov LT staan goed wetende dat zij geen recht hebben voor een licentie eerste klasse...
Voelde het al aankomen? Of nog beter hoe gaan de andere 1B clubs reageren...

Geen enkele reden waarom Lokeren de play-offs zou mogen spelen. Zelf niet op puur sportieve grond want dan zou NXT moeten spelen. Maar om procedurele reden vallen beide af en heest Lierse recht op die plek. Maar of het ook zo zal uitdraaien …. Ik vrees ervoer gezien onze relatie met de voetbalbond …