Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Mujangi Bia trekt naar Virton.
Waar blijft onze vervanger voor Maes ?
Waar blijft onze vervanger voor Maes ?
Formerly known as Lisp-boy
Ik had liever een vervanger gezien voor Tommeke.... Nu denk als ze vanavond weer verliezen met een 4 op 24 tot gevolg, een gedeelde voorlaatste plaats dat het onhoudbaar wordt en wetende dat je volgende week Deinze ontvangt.... Wel jammer dat het dan ruim 2-3 maanden te laat zal zijn want zie Virton nog een opflakkering beleven en dan heb je nog op de laatste speeldag LK-Virton op het menu. Afscheid nemen van VI met een degradatie niet ondenkbeeldig!
Dat is toch een non-transfer? heeft al 1.5j geen club. Is alleen in het nieuws geweest met enkele veroordelingen. Als ik mij niet vergis, draagt die zelfs een enkelband. Oprechte vraag; moogt ge daar mee shotten eigenlijk?

Zo'n mannen zijn leuk om den hoop te vergroten maar gezien het feit dat er nog maar een match of 10 te spelen zijn, denk ik niet dat die veel impact zal hebben.
Ik hoop natuurlijk ook wel op nog een extra aanwinst maar zo'n mannen hoeven het ook niet te zijn.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
- Justhomuch
Aangezien dat zijn werk is zal dat wel zeker? Na de match wel niet te lang blijven hangen danAxassin wrote: ↑Fri Jan 28, 2022 2:05 pmDat is toch een non-transfer? heeft al 1.5j geen club. Is alleen in het nieuws geweest met enkele veroordelingen. Als ik mij niet vergis, draagt die zelfs een enkelband. Oprechte vraag; moogt ge daar mee shotten eigenlijk?![]()
Zo'n mannen zijn leuk om den hoop te vergroten maar gezien het feit dat er nog maar een match of 10 te spelen zijn, denk ik niet dat die veel impact zal hebben.
Ik hoop natuurlijk ook wel op nog een extra aanwinst maar zo'n mannen hoeven het ook niet te zijn.

Wij komen áltijd terug!
Paniekvoetbal bij de Luxemburgers als ge het mij vraagt zenne...
Dat zijn toch geen spelers waar ik warm van word
Dat zijn toch geen spelers waar ik warm van word

Oulare wordt uitgeleend aan RWDM, als die blessurevrij kan blijven dan hebben ze met De Camargo en Oulare toch wel een deftige aanvalslijn.
Ze hebben daar ook interesse in Kylian Hazard.
Ze hebben daar ook interesse in Kylian Hazard.
Formerly known as Lisp-boy
Virton haalt trouwens met Faucher zijn 36(!)ste transfer van het seizoen binnen.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”