Jupiler Pro League
- Justhomuch
Re: Jupiler Pro League
Tegen Standard was goed, tegen STVV vond ik ze toch minder goed spelen, ik zie gewoon RSCA wel terug komen van zodra die een beetje met vertrouwen kunnen ballen, en vanaf januari zou Van Den Borre terug komen, de Lamkel Ze van BrusselCarlke wrote: ↑Tue Dec 24, 2019 4:56 amVind je het dipje is al enkele weken achter de rug ! Gelijk op Gent, winst thuis bent en Brugge. Bekerwinst Genk en standaard. Nu zaterdag punt op het kunstgras van Sint duiden zonder mbokani !Justhomuch wrote: ↑Mon Dec 23, 2019 6:14 pmAntwerp is ook niet echt denderend de laatste tijd he, denk dat rsca wel eens voor een verrassing zou kunnen zorgen
Wij komen áltijd terug!
En toch: de tijd dringt. En in PO 1 krijgen die wel gewoon een pak slaag van Brugge, Standard en Gent, vermoed ik. Ik weet niet of dat de gemoederen veel gaat bedaren ginds.Justhomuch wrote: ↑Tue Dec 24, 2019 10:29 amTegen Standard was goed, tegen STVV vond ik ze toch minder goed spelen, ik zie gewoon RSCA wel terug komen van zodra die een beetje met vertrouwen kunnen ballen, en vanaf januari zou Van Den Borre terug komen, de Lamkel Ze van BrusselCarlke wrote: ↑Tue Dec 24, 2019 4:56 amVind je het dipje is al enkele weken achter de rug ! Gelijk op Gent, winst thuis bent en Brugge. Bekerwinst Genk en standaard. Nu zaterdag punt op het kunstgras van Sint duiden zonder mbokani !Justhomuch wrote: ↑Mon Dec 23, 2019 6:14 pm
Antwerp is ook niet echt denderend de laatste tijd he, denk dat rsca wel eens voor een verrassing zou kunnen zorgen![]()
De vertraagde versie dan zoch, alleen de onnozele fratsen dat hebben ze gemeen iddJusthomuch wrote: ↑Tue Dec 24, 2019 10:29 amTegen Standard was goed, tegen STVV vond ik ze toch minder goed spelen, ik zie gewoon RSCA wel terug komen van zodra die een beetje met vertrouwen kunnen ballen, en vanaf januari zou Van Den Borre terug komen, de Lamkel Ze van BrusselCarlke wrote: ↑Tue Dec 24, 2019 4:56 amVind je het dipje is al enkele weken achter de rug ! Gelijk op Gent, winst thuis bent en Brugge. Bekerwinst Genk en standaard. Nu zaterdag punt op het kunstgras van Sint duiden zonder mbokani !Justhomuch wrote: ↑Mon Dec 23, 2019 6:14 pm
Antwerp is ook niet echt denderend de laatste tijd he, denk dat rsca wel eens voor een verrassing zou kunnen zorgen![]()

Cercle weer onderuit. Het lijkt me toch dat Cercle de plek van Lokeren zal moeten innemen volgend haar. En hoe ze vanuit Monaco daaruit naar kijken..
Winst voor YRKV en Genk morgen Anderlecht vol aan de bak op de Bosuil die dit jaar mooi zal willen eindigen. Puntenverlies en paars-wit kan definitief de hoop op een top zes plek vergeten.
Het omkoopschandaal zal voor eeuwig en altijd een donkere plek blijven bij deze club. Het voetbal is door de straffeloosheid totaal ongeloofwaardig geworden reken maar dat er hedendaags of in de toekomst nog zulke vieze zaakjes zullen gebeuren alleen gaan degene die plannen hebben veel beter en voorzichtiger te werk gaan. 
Brugge laat geen spaander heel van Zulte Waregem en ook Vormer kan het net nog eens doen trillen.
En die Diatta gaat ze nog veel geld opbrengen denk ik.
En die Diatta gaat ze nog veel geld opbrengen denk ik.
-
Vergaaneglorie
Oostende omg
volledig het noorden kwijt, de Dennis vw gaat ze naar 1B lootsen 
volledig het noorden kwijt, de Dennis vw gaat ze naar 1B lootsen