Challenger Pro League
Re: Challenger Pro League
Zulte blijft nog een jaar in 1B. Toch nog een leuke affiche. Ik vermoed dat Lommel of Deinze het niet gaan halen van RWDM, eerlijkgezegd.
Het zou wat zijn voor Deinze en al zeker voor het ex-Lierse trio VL-GDS en de Schuer... Zeg dan maar juist gegokt destijds.KRKN schreef: do mei 02, 2024 9:58 pm Zulte blijft nog een jaar in 1B. Toch nog een leuke affiche. Ik vermoed dat Lommel of Deinze het niet gaan halen van RWDM, eerlijkgezegd.
De schrijver dan komt hij van de bank niet meer af denk ! Zit nu al veel op de bank ... maar ja centen waren belangrijker dan spelen ... in begin mocht hij mee doen maar laatste tijd altijd invaller ..ozzy105 schreef: vr mei 03, 2024 10:03 amHet zou wat zijn voor Deinze en al zeker voor het ex-Lierse trio VL-GDS en de Schuer... Zeg dan maar juist gegokt destijds.KRKN schreef: do mei 02, 2024 9:58 pm Zulte blijft nog een jaar in 1B. Toch nog een leuke affiche. Ik vermoed dat Lommel of Deinze het niet gaan halen van RWDM, eerlijkgezegd.
Eupen zakt naar 1B.
Zou wel eens begin van het einde kunnen zijn !
Terug naar Molenbeek volgende jaar
say no more...ozzy105 schreef: zo apr 07, 2024 8:27 pmIk denk persoonlijk dat RWDM-Eupen de reeks zullen vervoegen. Charleroi staat nog ruim voor op de rest en KVK zit momenteel in de flow.KRKN schreef: zo apr 07, 2024 7:18 pm Jammer dat we die affiche volgend jaar moeten missen.
Over SL16 valt nu definitief het doek. Benieuwd naar de uiteindelijke samenstelling van de reeks.
- Justhomuch
Drone boven uw hoofd, brusselse flikken die uw supportersbus leegroven, ik ben het nog altijd niet vergeten hoe wij daar zijn ontvangen.
Wij komen áltijd terug!
Deinze nog een jaartje extra in 1 B
Den Ozzy zal ni goe gezind zijn , hij had er op gehoop dat de Lierse vertrekkers daar kampioen gingen spelen denk ik .
Den Ozzy zal ni goe gezind zijn , hij had er op gehoop dat de Lierse vertrekkers daar kampioen gingen spelen denk ik .