Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Zal in iedergeval niet veel kosten gok ik. Nu, het was hem of een belofte zeker. Maakt an zich niet zoveel uit. Kan inderdaad met zijn lengte misschien nog iets forceren.KLSK190630 wrote: ↑Wed May 26, 2021 12:14 pmHéél raar, misschien heeft die zichzelf aangeboden? Die was in 1 ama bij de beloften zelfs niet echt overtuigend.
Heel rare transfer idd. Kwam van Lierse, kon niet volgen. Ging naar Heist, speelde daar belofte. Niet goed genoeg voor 1ste ploeg en nu terug Sk Lierse. Maar ja de wonderen zijn de wereld nog niet uit.KRKN wrote: ↑Wed May 26, 2021 11:49 amHeel raar. Echt wel voor in de breedte precies. Kijk ik toch wat argwanend naar. Die kon in 1e amateur al niet mee.Axassin wrote: ↑Wed May 26, 2021 11:42 amHeel rare transfer, Seppe Maessen. Maar het is verder wel duidelijk dat TVI met één echte spits zal spelen waarbij Hakim en Naessens zullen uitvechten wie dat zal worden. Seppe is daarbij een profiel dat je makkelijk nog 5 minuten kan inbrengen om wat ballen te pompen in uiterste nood.
Zeer jammer.. Deze transfer maakt mij kwaad en doet pijn voor mij. En dat heeft niks te maken met de kwaliteiten die Maesen wel of niet heeft.
Wel het feit dat bij de eerste passage van Seppe Maesen, toen het duidelijk werd dat die jongen zelfs te kort kwam voor 1 amateur, mij verteld is door de vader van een andere speler dat die transfer enkel en alleen tot stand is gekomen omdat de makelaar/manager van Maesen een van de beste vrienden is van iemand uit het bestuur. Namen laat ik bewust achterwege.
Als je dan in interviews met ons bestuur leest dat makelaars die denken makkelijk geld te verdienen niet welkom zijn op het Lisp en dat ze daar als club niet meer aan meedoen, wel sorry maar dan wordt ik kwaad..
Dat moest toch even van mij af.
Ik heb veel respect voor het tot nu toe verrichte werk van het bestuur, en ik ben ook licht positief over onze kern tot dusver. Maar dit vind ik zeer zeer jammer
Wel het feit dat bij de eerste passage van Seppe Maesen, toen het duidelijk werd dat die jongen zelfs te kort kwam voor 1 amateur, mij verteld is door de vader van een andere speler dat die transfer enkel en alleen tot stand is gekomen omdat de makelaar/manager van Maesen een van de beste vrienden is van iemand uit het bestuur. Namen laat ik bewust achterwege.
Als je dan in interviews met ons bestuur leest dat makelaars die denken makkelijk geld te verdienen niet welkom zijn op het Lisp en dat ze daar als club niet meer aan meedoen, wel sorry maar dan wordt ik kwaad..
Ik heb veel respect voor het tot nu toe verrichte werk van het bestuur, en ik ben ook licht positief over onze kern tot dusver. Maar dit vind ik zeer zeer jammer
-
Ik kan je post volledig beamen Magico, hier hetzelfde gevoel.
Net op het moment dat wij dachten dat de club een andere weg was ingeslagen en het amateurisme de rug toegekeerd was, dan krijg je dit onder je supportersneus geduwd, ons kent ons......
Supporters komen niet naar het stadion om spelers in ons shirt te zien spelen die nog niet goed genoeg zijn voor 1e Amateur.
Als je voor een "goedkope Belgische spits" niets beter op de kop kunt tikken , dan is het in het sportieve beleid ook hoogtijd om daar eens de puntjes op de i te zetten, net zoals de kern spelers die er werd samengesteld voor het afgelopen seizoen. Damned !!
Net op het moment dat wij dachten dat de club een andere weg was ingeslagen en het amateurisme de rug toegekeerd was, dan krijg je dit onder je supportersneus geduwd, ons kent ons......
Supporters komen niet naar het stadion om spelers in ons shirt te zien spelen die nog niet goed genoeg zijn voor 1e Amateur.
Als je voor een "goedkope Belgische spits" niets beter op de kop kunt tikken , dan is het in het sportieve beleid ook hoogtijd om daar eens de puntjes op de i te zetten, net zoals de kern spelers die er werd samengesteld voor het afgelopen seizoen. Damned !!
Toch ook een beetje een wrang gevoel bij, al is dit een transfer in de marge. Aanvankelijk dachten we niet dat er nog een spits bij zou komen (of, doorschuiving vanuit de beloften), dus de impact zal beperkt zijn.
zou echt nie mogen vriendjespolitiek op da nivoMagico wrote: ↑Wed May 26, 2021 4:44 pmZeer jammer.. Deze transfer maakt mij kwaad en doet pijn voor mij. En dat heeft niks te maken met de kwaliteiten die Maesen wel of niet heeft.
OK je kan wel zeggen 3de keuze, of was goedkoop,.. Dan liever een jonge gemotiveerde belofte als 3de keuze meenemen op de bank.. Of dat (weinige) geld bijleggen om een meerwaarde op een andere positie te kunnen halen. Nee sorry dit is niet goed te praten. Ik had ook het gevoel dat het amateurisme stilaan plaats moest ruimen voor een nuchtere professionele visie. Maar blijkbaar heb ik me vergist. Hopelijk geen 2de geval of ik weet niet of ik mijn centen terug ga uitgeven aan een abo. Dan mag je me gerust successupporter of dergelijke noemen. Maar die praktijken pik ik niet als je van de daken schreeuwt dat deze praktijken niet meer kunnen gebeuren op het lisp
Ik begrijp de reacties zeker wel, maar dit is niet meer dan kernvulling hé gasten. Vermoedelijk komt die in een heel seizoen aan 10min speeltijd.
Zoals Eric hierboven al zei, hadden we niet echt gerekend op een extra spits. Dit is echt voor in uiterste nood. Die komt ook maar aan een minimumloon (ben zelfs niet zeker op profstatuut), laat staan dat ge ne makelaar dik zou moeten betalen. Seppe heeft de chance dat het nen beer va ne vent is die perongeluk er misschien wel eens eentje zal binnenkoppen.
Naar wat ik vernomen heb, zouden er nog een 2-tal basisspelers bijkomen die in de lijn liggen van onze vorige transfers. De extra plaatjes worden ingevuld door jonge gasten, al dan niet van andere ploegen.
Zoals Eric hierboven al zei, hadden we niet echt gerekend op een extra spits. Dit is echt voor in uiterste nood. Die komt ook maar aan een minimumloon (ben zelfs niet zeker op profstatuut), laat staan dat ge ne makelaar dik zou moeten betalen. Seppe heeft de chance dat het nen beer va ne vent is die perongeluk er misschien wel eens eentje zal binnenkoppen.
Naar wat ik vernomen heb, zouden er nog een 2-tal basisspelers bijkomen die in de lijn liggen van onze vorige transfers. De extra plaatjes worden ingevuld door jonge gasten, al dan niet van andere ploegen.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
via via via hoor je veel liegen ook hè.Magico wrote: ↑Wed May 26, 2021 4:44 pmZeer jammer.. Deze transfer maakt mij kwaad en doet pijn voor mij. En dat heeft niks te maken met de kwaliteiten die Maesen wel of niet heeft.
Is het afkomstig van een vader van een speler die niet mag blijven ? Zo ja, mag je het al met een enorme korrel zout nemen.
Zoals je weet toen hij pas bij ons was scoorde die vlot in voorbereiding toen dacht ik echt we hebben killer ! Maar competitie begon en kreeg niks meer klaar, toen was ook ik overtuigt dat hij niet mee kon. Maar ik heb altijd wel indruk gehad dat je niet moet voetballen met hem, maar aanspelen in de 16. En dat was bij ons de laatste 2 jaar dik probleem. Nu zijn er betere voetballers rond hem mischien lukt het nu wel. Ik geef hem een 2 de kans ! Hij zal mischien prestaties contract hebben hé !