Jupiler Pro League
- Justhomuch
Re: Jupiler Pro League
Tot minuut 80 gekeken en zag er goed uit voor ze, penalty was er voor mij wel geen.
Wij komen áltijd terug!
Lag het toch aan Kompany, ineens wel resultaten op Anderlecht, ik zie ze nog top 6 halen !
Denk het wel. Wou wat teveel ineens vind ik. Tis niet dat het een slechte ploeg is natuurlijk. Ik zie ze de playoffs nog wel halen.Carlke schreef: za nov 09, 2019 9:24 am Lag het toch aan Kompany, ineens wel resultaten op Anderlecht, ik zie ze nog top 6 halen !
- Justhomuch
Die Lamkel Ze is wel een enorme cultspeler. Held.
Daar gaan ze nog veel geld voor ontvangen denk !
-
Vergaaneglorie
Dacht van wel heeft onlangs verbetert contract gehad. Was daarvoor heel wat gedoe over uit kern en zo. Dan er terug bij en kort daarna nieuw contract.
Dacht het ook.Carlke schreef: ma nov 11, 2019 5:12 pmDacht van wel heeft onlangs verbetert contract gehad. Was daarvoor heel wat gedoe over uit kern en zo. Dan er terug bij en kort daarna nieuw contract.
Zou die deze zomer toch proberen verpatsen. Lijkt me ook iemand die volgend jaar helemaal niks meer op de mat kan leggen. Dit seizoen wel echt een meerwaarde voor de Belgische competitie.
En wat te zeggen van Genk. Ik gok dat ze deze week afscheid nemen van Mazzu. Jammer, ik dacht dat hij daar wel zou slagen eerlijkgezegd.
-
Vergaaneglorie
En het is zo al Mazzu kan vertrekken. Je mag nooit een ploeg overnemen als trainer NA een kampioenen jaar.altijd prijs, bestuur wil minstens het zelfde en dat meestal na de leegpluk van de ploeg.KRKN schreef: ma nov 11, 2019 11:14 pmDacht het ook.Carlke schreef: ma nov 11, 2019 5:12 pmDacht van wel heeft onlangs verbetert contract gehad. Was daarvoor heel wat gedoe over uit kern en zo. Dan er terug bij en kort daarna nieuw contract.
Zou die deze zomer toch proberen verpatsen. Lijkt me ook iemand die volgend jaar helemaal niks meer op de mat kan leggen. Dit seizoen wel echt een meerwaarde voor de Belgische competitie.
En wat te zeggen van Genk. Ik gok dat ze deze week afscheid nemen van Mazzu. Jammer, ik dacht dat hij daar wel zou slagen eerlijkgezegd.