Aanvang seizoen 2020-2021
Re: Aanvang seizoen 2020-2021
Ik vraag me af of dit nu een boost in de aboverkoop gaat geven. In normale omstandigheden wel, lijkt me. Maar nu een abo kopen met de coronamaatregelen lijkt me toch voor velen weggesmeten geld.
Ik heb er begin juli 1 gekocht. Ben benieuwd of we gaan kunnen zien dit seizoen. Het gaat nog heeeel lang duren eer me 3000 man binnenlaat. Laat staan 800 terug.. En hoe gaan ze de keuze dan maken wie wel en wie niet... Eerlijk, ik zou teleurgesteld zijn dat er 800 man binnenzit en ik niet
Klopt, maar zelfs zo’n tussenoplossing zou de club wel wat geld kunnen besparen.Zovko wrote: ↑Sun Aug 02, 2020 10:21 amIk heb er begin juli 1 gekocht. Ben benieuwd of we gaan kunnen zien dit seizoen. Het gaat nog heeeel lang duren eer me 3000 man binnenlaat. Laat staan 800 terug.. En hoe gaan ze de keuze dan maken wie wel en wie niet... Eerlijk, ik zou teleurgesteld zijn dat er 800 man binnenzit en ik niet
De abo's zijn toch betaald, enkel van catering zal da aan inkomsten veel schelenKRKN wrote: ↑Sun Aug 02, 2020 10:40 amKlopt, maar zelfs zo’n tussenoplossing zou de club wel wat geld kunnen besparen.Zovko wrote: ↑Sun Aug 02, 2020 10:21 amIk heb er begin juli 1 gekocht. Ben benieuwd of we gaan kunnen zien dit seizoen. Het gaat nog heeeel lang duren eer me 3000 man binnenlaat. Laat staan 800 terug.. En hoe gaan ze de keuze dan maken wie wel en wie niet... Eerlijk, ik zou teleurgesteld zijn dat er 800 man binnenzit en ik niet
Minder geld dat je als club gaat moeten terugbetalen, lijkt me. Niet?Zovko wrote: ↑Sun Aug 02, 2020 10:55 amDe abo's zijn toch betaald, enkel van catering zal da aan inkomsten veel schelenKRKN wrote: ↑Sun Aug 02, 2020 10:40 amKlopt, maar zelfs zo’n tussenoplossing zou de club wel wat geld kunnen besparen.Zovko wrote: ↑Sun Aug 02, 2020 10:21 am
Ik heb er begin juli 1 gekocht. Ben benieuwd of we gaan kunnen zien dit seizoen. Het gaat nog heeeel lang duren eer me 3000 man binnenlaat. Laat staan 800 terug.. En hoe gaan ze de keuze dan maken wie wel en wie niet... Eerlijk, ik zou teleurgesteld zijn dat er 800 man binnenzit en ik niet
-
Als je midden in Corona tijden een abo koopt , kan je toch moeilijk gaan verwachten dat een club gaat compenseren?
Het feit dat je een abo koopt op dat moment is tonen dat je de club in goede en slechte tijden die centjes gunt , en ze ook ergens wil helpen.
Elke persoon die al ééntje heeft gekocht is volgens mij toch volwassen genoeg om te beseffen dat je dit seizoen, hoe jammer het ook is, niet veel live zal zien ter plekken.
Het feit dat je een abo koopt op dat moment is tonen dat je de club in goede en slechte tijden die centjes gunt , en ze ook ergens wil helpen.
Elke persoon die al ééntje heeft gekocht is volgens mij toch volwassen genoeg om te beseffen dat je dit seizoen, hoe jammer het ook is, niet veel live zal zien ter plekken.
Ben het met je eens hoor. Maar ik weet niet of iedereen er zo over denkt. Dat abogeld kan voor veel clubs het verschil maken tussen overleven of niet.andyosgarcia wrote: ↑Tue Aug 04, 2020 5:23 pmAls je midden in Corona tijden een abo koopt , kan je toch moeilijk gaan verwachten dat een club gaat compenseren?