Clubnieuws
Re: Clubnieuws
Mischien goed op lange termijn maat tot de winterstop zal het met deze spelers moeten. We zullen zien of het dan beter gaat. Er is geen geld dus ga maar spelers zoeken !TV2002 wrote: ↑Fri Oct 13, 2023 11:58 amSchockaert betaalt dus het gelag van een zwakkere transferperiode en zet een stapje opzij.KRKN wrote: ↑Thu Oct 12, 2023 7:15 pmVERDERE UITBOUW SPORTIEF BELEID
12.10.2023
Om de professionalisering van de club verder te zetten wordt huidig jeugd coördinator Dirk Gyselinckx vanaf heden directeur voetbalzaken. De departementen van het eerste elftal, beloften en jeugd vallen sportief inhoudelijk onder zijn bevoegdheid.
Koen Schockaert zal fungeren als hoofd rekrutering en zal het aanspreekpunt blijven voor de clubs en makelaars. Dirk Gyselinckx zal de leiding nemen over het sportief departement. De link tussen eerste elftal, beloften en jeugd zal verder verankerd worden en een gloednieuw scoutingsdepartement zal worden uitgerold.
Rodrigo Vissers fungeert als team manager en heeft de dagelijkse operationele leiding van het A-elftal.
We wensen Dirk en zijn team veel succes toe!
Gyselinckx krijgt dezelfde rol als Overmars bij Antwerp. Lijkt me niet slecht.
Geld is er wel maar de voorzitter let op zijn centen... Waarom die eigenlijk de club overnam mag Joost weten! Betreffende Dirk, ieder zijn mening maar de volgende met een Lierse hart die opgeofferd word!
Ja komt op zelfde neer he geen geld of niks willen uit geven !ozzy105 wrote: ↑Fri Oct 13, 2023 3:09 pmGeld is er wel maar de voorzitter let op zijn centen... Waarom die eigenlijk de club overnam mag Joost weten! Betreffende Dirk, ieder zijn mening maar de volgende met een Lierse hart die opgeofferd word!
- Justhomuch
Dat is niet waar he, als ik een miljoen heb maar ik wil ze niet uitgeven, dan heb ik geen geld?Carlke wrote: ↑Fri Oct 13, 2023 5:21 pmJa komt op zelfde neer he geen geld of niks willen uit geven !
Wij komen áltijd terug!
Wat vinden jullie van de gelanceerde podcast? De naam zelf vind ik al goed gekozen. Eerst dacht ik dat ze de boekjes zelf gingen terugbrengen. Alleen de gasten vond ik persoonlijk minder gekozen. Ik had toch een LVT verwacht als eerste gast. Hopelijk komt er een vervolg en blijft het niet eenmalig zoals die kleedkamer-interviews van enkele jaren geleden.
- Justhomuch
Ik lees toch vooral positieve reacties hoor, ik was zelf eigenlijk aangenaam verrast, een LVT mag maar hoeft voor mij niet, ik ben er ook vrij zeker van dat die de revue wel eens zal passeren.Barry wrote: ↑Wed Oct 25, 2023 6:51 pmWat vinden jullie van de gelanceerde podcast? De naam zelf vind ik al goed gekozen. Eerst dacht ik dat ze de boekjes zelf gingen terugbrengen. Alleen de gasten vond ik persoonlijk minder gekozen. Ik had toch een LVT verwacht als eerste gast. Hopelijk komt er een vervolg en blijft het niet eenmalig zoals die kleedkamer-interviews van enkele jaren geleden.
Wij komen áltijd terug!
Ik was vrij skeptisch, maar vind het best goed gedaan!
Leuke podcast. Goed concept.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Ik vondt het een goed ding .
En zou het 2 wekelijks doen de morgen voor elke thuis wedstrijd online zetten . Zodat mss wa extra volk getriggerd word om s´avonds toch naar de voetbal te gaan kijken .
Positieve en leuke content brengen
Maar zoals deze week super positief zijn en meerdere
Keren " de kentering is ingezet " herhalen
Na 1 match waarin de eerste helft een absolute draak was hoeft voor mij ook niet .
En ik weet niet hoe het bij jullie zit , maar verhalen als we kregen s'middags pitta in oosterwijk . Bezorgen mij
Spontaan rode kaken van schaamte .
En zou het 2 wekelijks doen de morgen voor elke thuis wedstrijd online zetten . Zodat mss wa extra volk getriggerd word om s´avonds toch naar de voetbal te gaan kijken .
Na 1 match waarin de eerste helft een absolute draak was hoeft voor mij ook niet .
En ik weet niet hoe het bij jullie zit , maar verhalen als we kregen s'middags pitta in oosterwijk . Bezorgen mij
- Justhomuch
Ik moest wel een beetje lachen, maar is idd wel schaamtelijk te noemenDevyd wrote: ↑Thu Oct 26, 2023 7:32 pmIk vondt het een goed ding .
Wij komen áltijd terug!