Lierse - Beerschot [01-02-2026]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
Devyd
Re: Lierse - Beerschot [01-02-2026]

Post by Devyd » Mon Feb 02, 2026 5:12 pm

Ik kreeg vanmiddag een filmpje doorgestuurd van een collega die beerschotsupporter is , en er stond bij hand van god 😁

Dus eens gaan kijken , was de slow motion van de 2 de goal van gisteren , slaagt die de bal er toch wel in met zijn hand zeker 🙄 hebben we da ook nog voor

Barry

Post by Barry » Mon Feb 02, 2026 6:35 pm

Denk dat Vroman het wel gezien had, was ook meteen bij het stilleggen van wedstrijd mee aan het kijken op laptop. Dus vermoed dat het ivm handspel ging zijn

Justhomuch

Post by Justhomuch » Tue Feb 03, 2026 3:29 am

Zijn we nu natuurlijk vet mee, het mag ook wel eens gaan beginnen meezitten.
Wij komen áltijd terug!

KRKN

Post by KRKN » Tue Feb 03, 2026 10:17 am

Derby verloren, en toch wel terecht moet ik zeggen.
Al moet ik er vreemd genoeg toch aan toevoegen dat ik voorzichtig positief naar huis ben gewandeld.
Om te beginnen: veel volk, goeie sfeer. Dit soort matchen zie je toch enorm veel liever dan die tegen de beloftenploegen. Daarvoor ben je supporter. P30 helemaal op de afspraak.

Wat het voetbal betreft: ik vond ons een oerdegelijke eerste helft spelen, en dat met een hele rits basisspelers die we moeten missen. Van Meirvenne speelde een berematch. Soms nog nét iets te onbesuist, maar daar zit een enorm potentieel in. En wat een week voor Daan De Peuter. Zalig voor die gast.

Wel deze bedenking bij Stanic: dat is echt een ander type dan Adinany, en ik heb het idee dat de rest van de spelers dat nog moet inzien. Dat heeft uiteraard wat tijd nodig. Heeft een stuk minder snelheid, en lijkt me meer een type Oulare dat de bal in de voet moet krijgen met de rug naar doel zodat de rest kan opschuiven. Vroeg ook heel de tijd de bal in de voet en kreeg dat bijna nooit. Is niet een kerel die je in de diepte moet sturen.
Viel me wel bitter tegen hoe weinig duels die won, ondanks zijn gestalte. Dat was ontnuchterend.

Die tweede helft komen we er eigenlijk niet meer aan te pas en zorgt Vroman ervoor dat het geen pijnlijkere avond wordt. Maar met zoveel afwezigen moet dat ook niet verbazen.

Grootste pijnpunt is het uitvallen van De Vos. Was erg goed bezig, en vraag me af of we die dit seizoen nog gaan zien.

Op naar de volgende.

Carlke

Post by Carlke » Tue Feb 03, 2026 6:47 pm

KRKN wrote:
Tue Feb 03, 2026 10:17 am
Al moet ik er vreemd genoeg toch aan toevoegen dat ik voorzichtig positief naar huis ben gewandeld.
Om te beginnen: veel volk, goeie sfeer. Dit soort matchen zie je toch enorm veel liever dan die tegen de beloftenploegen. Daarvoor ben je supporter. P30 helemaal op de afspraak.

Wat het voetbal betreft: ik vond ons een oerdegelijke eerste helft spelen, en dat met een hele rits basisspelers die we moeten missen. Van Meirvenne speelde een berematch. Soms nog nét iets te onbesuist, maar daar zit een enorm potentieel in. En wat een week voor Daan De Peuter. Zalig voor die gast.

Wel deze bedenking bij Stanic: dat is echt een ander type dan Adinany, en ik heb het idee dat de rest van de spelers dat nog moet inzien. Dat heeft uiteraard wat tijd nodig. Heeft een stuk minder snelheid, en lijkt me meer een type Oulare dat de bal in de voet moet krijgen met de rug naar doel zodat de rest kan opschuiven. Vroeg ook heel de tijd de bal in de voet en kreeg dat bijna nooit. Is niet een kerel die je in de diepte moet sturen.
Viel me wel bitter tegen hoe weinig duels die won, ondanks zijn gestalte. Dat was ontnuchterend.

Die tweede helft komen we er eigenlijk niet meer aan te pas en zorgt Vroman ervoor dat het geen pijnlijkere avond wordt. Maar met zoveel afwezigen moet dat ook niet verbazen.

Grootste pijnpunt is het uitvallen van De Vos. Was erg goed bezig, en vraag me af of we die dit seizoen nog gaan zien.

Op naar de volgende.
De vos zal wel mee vallen zeker geen breuk blijkbaar.

Barry

Post by Barry » Tue Feb 03, 2026 7:57 pm

Carlke wrote:
Tue Feb 03, 2026 6:47 pm
KRKN wrote:
Tue Feb 03, 2026 10:17 am

Op naar de volgende.
De vos zal wel mee vallen zeker geen breuk blijkbaar.
Daar kan je wel eens op mispakken, als de spieren/ligamenten rond de schouder geraakt zijn dan kan je ook fameus lang mee sukkelen.

Post Reply