Lierse K. - Beveren [07-05-2023]
Re: Lierse K. - Beveren [07-05-2023]
Heb leuke pot voetbal gezien en verdienden een punt maar ons probleem blijft doelpunten slikken ! Vond sampers in begin bij ons goed mee vallen maar de 2 laatste duels hij speelde vond ik hem niks. Hebben ze vandaag pieter proberen uitspelen als cv .ze zullen het proberen want als nieuwe trainer in 3-5-2 gaat spelen met hoge backs die heel de kant moeten afgaan niks voor hem.
Krijgen veel commentaar op ons veld, ook uit eigen rangen. Tijd dat het vervangen wordt.
Blijkbaar een ballen jongen van lierse voor het uitvak bespuwt en bier naar gegooit 90 minuten lang, echt triest
Dat probleem van doelpunten slikken Carlke is al van match 1 op Genk.. Tom vroeg versterking achteraan en wat zei Luc? We redden het wel met deze defensie en kijk... Ik vind dat VI met verve geslaagd is dit seizoen eerlijk is eerlijk! Doelstelling behaald nl top zes ondanks het vertrek van Rocha en Tabekou ondanks het vele puntenverlies door de arbitrage! Dikwijls mooi voetbal gezien.Carlke wrote: ↑Mon May 08, 2023 4:34 amHeb leuke pot voetbal gezien en verdienden een punt maar ons probleem blijft doelpunten slikken ! Vond sampers in begin bij ons goed mee vallen maar de 2 laatste duels hij speelde vond ik hem niks. Hebben ze vandaag pieter proberen uitspelen als cv .ze zullen het proberen want als nieuwe trainer in 3-5-2 gaat spelen met hoge backs die heel de kant moeten afgaan niks voor hem.
Wat mij vooral opviel na het interview met VA nav speler van het seizoen was de vraag of hij voor de derde keer na volgend seizoen speler van het jaar zou worden zijn antwoord was ' met een glimlachje, we zullen zien'.. Iets doet mij denken dat hij contrakt of niet ook vertrekt na dit seizoen! Kan gemakkelijk mee in de hoogste klasse en heeft er een puik jaar weer opzitten. Idem GDS pas 25 jaar en echt ontbolsterd! Ik hoop van niet maar vrees er voor dat er na Tabekou-Rocha weer 2 smaakmakers en sterkhouders vertrekken.