KRKN wrote: Tue Jan 19, 2021 10:18 am Ik denk dat we drie grote vraagtekens hebben voor de match tegen Club NXT.
In random volgorde:
- Keeperskwestie: OK, TVI wou duidelijk een punt maken, maar dat blijft een risico voor ons. Ik zeg niet dat we met Bernd meer punten gepakt zouden hebben. Jarno oogt echter nog veel te onzeker vind ik. Is toch al regelmatig op 't nippertje goed weggekomen van een blunder. Pas op: ik vind Bernd ook niet dé doelman die sommige anderen van hem maken. Volgend jaar gewoon graag een andere doelman buiten deze twee.
- Middenveld: Swimmen? Scott ? Jellert? Jef ? Veel vraagtekens. El Ansri zet ik er bewust niet bij. Niet dat ik hem niet graag zie spelen, maar ik heb het idee dat die toch niet zo hoog in de pikorde staat bij TVI. Met de stijgende concurrentie zie ik voor hem dus niet echt een plek. Ik ben benieuwd.
Ik ben benieuwd en heb er toch weer goesting in. Ik denk eigenlijk dat we deze gaan winnen. Niet dat ik plots een grote ommekeer verwacht: tegen Union en dergelijke gaan we nog steeds van 't kaske naar de muur gespeeld worden, maar laten we eerst al maar eens naar deze match kijken. Winnen tegen Club NXT is toch een beetje een kwestie van trots. En van dat laatste hebben we niet zoveel mogen proeven.
- Spits: Placca of Petrov? Beiden hebben (andere) kwaliteiten en zijn bijzonder grillig. Ik heb al serieus gevloekt op Petrov, maar de laatste matchen met inzet was hij één van de weinige pluspuntjes. Placca lijkt dan weer vlot het net te vinden in de oefenmatchen.
Ik denk eerder (op basis van de oefenmatchen) dat het zoiets zal worden;
---------------------------Placca -------------------------
----Aabbou ----------------Gillis -----------Allach-------
---------------Van Landschoot---- Bitsindou------------
Cauwenbergh -- Santermans -- Gillekens ------ Van Genechten
-------------------------De Smet -----------------------
Santermans was in de oefenmatchen kapitein en het duo Santermans-Gillekens pakte over de 2 matchen zowat het meeste minuten van iedereen.
Aabbou gaat ons wel iets bijbrengen denk ik. Zet Swinnen nog in de plaats van Bitsindou en je kan een stuk dominanter gaan spelen. Al boet je dan wel wat in aan duelkracht door Scott eruit te halen.
Verder zie ik ook liever Brughmans, maar ik vrees dat we zeker nog een match of 14 op De Smet moeten zien.