Croky Cup
- Justhomuch
Re: Croky Cup
Vermoedelijk wel, maar is toch een leuke affiche voor hen. De kern van Deinze is breed genoeg om een sterk elftal tussen de lijnen te zetten.
Wie zouden jullie graag treffen mochten we Rupel Boom kunnen uitschakelen? Ik hoop op Antwerp, KV of Anderlecht.
KV, antwerp of Brugge.KRKN wrote: Fri Aug 27, 2021 1:01 pm Wie zouden jullie graag treffen mochten we Rupel Boom kunnen uitschakelen? Ik hoop op Antwerp, KV of Anderlecht.
Beerschot is ook leuk en misschien wel haalbaar…
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
De Lyra L. zijn we zeker van een ronde verder 
Last edited by shocky on Fri Aug 27, 2021 2:38 pm, edited 1 time in total.
Stel u voor dat we sinds lang nog eens tegen eerste klasser mogen, en dan Union of Seraing loten 

En dan zwaar verliezen...Carlke wrote: Fri Aug 27, 2021 2:09 pm Stel u voor dat we sinds lang nog eens tegen eerste klasser mogen, en dan Union of Seraing loten![]()
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
- Justhomuch
Zou écht balen zijnCarlke wrote: Fri Aug 27, 2021 2:09 pm Stel u voor dat we sinds lang nog eens tegen eerste klasser mogen, en dan Union of Seraing loten![]()
Wij komen áltijd terug!
-
KLSK190630
Laten we nog enkele jaren wachten met de kakkers te lotenCarlke wrote: Fri Aug 27, 2021 2:09 pm Stel u voor dat we sinds lang nog eens tegen eerste klasser mogen, en dan Union of Seraing loten![]()
Ik dacht dat, als we doorstoten, Union en Seraing niet kunnen loten. Zij komen ook al een ronde vroeger in actie dan alle andere eersteklassers. Als zij hun matchen winnen en wij ook, zitten we in dezelfde pot, dus kunnen we niet tegen elkaar uitkomen.Carlke wrote: Fri Aug 27, 2021 2:09 pm Stel u voor dat we sinds lang nog eens tegen eerste klasser mogen, en dan Union of Seraing loten![]()