Clubnieuws
- Justhomuch
Re: Clubnieuws
Spelers komen en gaan Mark, niets speciaal aan Serge, dus heel die opinie over wanbeleid omdat er een speler weg gaat slaat op niets.
Wij komen áltijd terug!
Hoe dan ook met LVT alleen zien we nooit meer Lierse waar het toch hoort nl in hoogste klasse. Vraag mij af of men op zoek is naar een eventuele medeinvesteerder met financiële middelen waardoor je die echte stap voorwaarts kan zetten.
Wie heeft iets gezegt over wanbeleid???Justhomuch wrote: ↑Fri Mar 17, 2023 8:13 pmSpelers komen en gaan Mark, niets speciaal aan Serge, dus heel die opinie over wanbeleid omdat er een speler weg gaat slaat op niets.
Ik heb het enkel over onze zeer beperkte financiele mogelijkheden en dat het zo niet verder kan. Omdat dit simpelweg te weinig is om in 1B te blijven mee draaien laat staan om op termijn te promoveren.
- Justhomuch
Wanbeleid is mss wat verkeerd verwoord, maar ik lees vooral veel kritiek op het bestuur, terwijl er zoveel positieve stappen werden gezet, zelfs op sportief niveau.Mark wrote: ↑Fri Mar 17, 2023 8:49 pmWie heeft iets gezegt over wanbeleid???Justhomuch wrote: ↑Fri Mar 17, 2023 8:13 pmSpelers komen en gaan Mark, niets speciaal aan Serge, dus heel die opinie over wanbeleid omdat er een speler weg gaat slaat op niets.
Ik heb het enkel over onze zeer beperkte financiele mogelijkheden en dat het zo niet verder kan. Omdat dit simpelweg te weinig is om in 1B te blijven mee draaien laat staan om op termijn te promoveren.
Tabekou, hij heeft mij nooit kunnen overtuigen, wel power en snelheid.
Wij komen áltijd terug!
Ik heb helemaal geen kritiek op ons bestuur, integendeel, ik ben iedereen die de doorstart mogelijk heeft gemaakt zeer dankbaar.
Maar feiten zijn feiten en moet je kunnen benoemen.
En voor mij zitten we momenteel aan het maximum zonder bijkomende financiele middelen.
Maar feiten zijn feiten en moet je kunnen benoemen.
En voor mij zitten we momenteel aan het maximum zonder bijkomende financiele middelen.
Ok doelstelling vorig seizoen bereikt, doelstelling dit seizoen top zes bereikt. Volgende stap vooruit zou dan top vier moeten zijn toch wanneer je niet terplaatse wil blijven trappelen of terug een stap achteruit wil zetten. Maar ik zie eerder het laatste gebeuren eerlijk gezegt. Volgend seizoen met deze financiële middelen amper 2,5 miljoen Euro budget wordt dat onhaalbaar zekers nu clubs als Eisden en Luik er bijkomen.
Er gaan heus wel betere spelers komen bankzitters uit 1A willen wel komen naar het Lisp. We gaan stappen zetten en neen Seppe De Roover wordt geen T1. Stuk voor Stuk worden we beter.
Kunstgras is onduidelijk wel of niet. Schepenen Pets zegt van wel, Kris terreinverzorger dan weer van niet. Trainen in Boechout is een optie.
Kunstgras is onduidelijk wel of niet. Schepenen Pets zegt van wel, Kris terreinverzorger dan weer van niet. Trainen in Boechout is een optie.
Ja leuk te horen maar er gaan toch sponsors moeten bijkomen denk wil men stappen zetten ! Vergeet niet wat tom gedaan heeftt met zo een klein budjet is een klein mirakel !smiths wrote: ↑Sat Mar 18, 2023 12:02 amEr gaan heus wel betere spelers komen bankzitters uit 1A willen wel komen naar het Lisp. We gaan stappen zetten en neen Seppe De Roover wordt geen T1. Stuk voor Stuk worden we beter.
Wat mij verontrust Carlke is dat er geen sponsors bijkomen maar eerder afhaken... Dat is nooit goed nieuws meestal integendeel!Carlke wrote: ↑Sat Mar 18, 2023 9:33 amJa leuk te horen maar er gaan toch sponsors moeten bijkomen denk wil men stappen zetten ! Vergeet niet wat tom gedaan heeftt met zo een klein budjet is een klein mirakel !smiths wrote: ↑Sat Mar 18, 2023 12:02 amEr gaan heus wel betere spelers komen bankzitters uit 1A willen wel komen naar het Lisp. We gaan stappen zetten en neen Seppe De Roover wordt geen T1. Stuk voor Stuk worden we beter.
Excuseer mij Ozzy elke week komt er sponsor bij, welke zijn afgehaakt ? Enkel Van Lommel volgend jaar maar heeft men al een vervanger in zicht. Heylen betaald het dubbele dan renomar. 500 eters, 10 loges en 250 BS welke club in de regio doet beter ?
Het is wel zo willen we concurrentie aangegaan met de andere clubs hebben we meer geld nodig dat is een feit.
Het is wel zo willen we concurrentie aangegaan met de andere clubs hebben we meer geld nodig dat is een feit.