Jupiler Pro League
Re: Jupiler Pro League
Brugge heeft om en beide toch 50 miljoen aan uitgaande transfers weten realiseren. Das sterk werk.
Net op Sporza de 6 goals van Club tegen WB gezien, jawadde! Ik heb de wedstrijd niet gezien maar als de kwaliteit van hun spel even hoog is als dat van de goals gaan er weinig ploegen kunnen volgen denk ik.
Effectief indrukwekkend en op een goei moment voor de match tegen Kiev. Dat moet toch vertrouwen geven.mmarinus schreef: za aug 03, 2019 9:54 am Net op Sporza de 6 goals van Club tegen WB gezien, jawadde! Ik heb de wedstrijd niet gezien maar als de kwaliteit van hun spel even hoog is als dat van de goals gaan er weinig ploegen kunnen volgen denk ik.
st ruiden bedoel jemmarinus schreef: za aug 03, 2019 9:54 am Net op Sporza de 6 goals van Club tegen WB gezien, jawadde! Ik heb de wedstrijd niet gezien maar als de kwaliteit van hun spel even hoog is als dat van de goals gaan er weinig ploegen kunnen volgen denk ik.
Oei ja inderdaad tegen STVVCarlke schreef: za aug 03, 2019 10:13 amst ruiden bedoel jemmarinus schreef: za aug 03, 2019 9:54 am Net op Sporza de 6 goals van Club tegen WB gezien, jawadde! Ik heb de wedstrijd niet gezien maar als de kwaliteit van hunspel even hoog is als dat van de goals gaan er weinig ploegen kunnen volgen denk ik.
als je zo verdedigd in 1 a ga je een moeilijk seizoen tegemoet. al moet ik wel zeggen dat brugge sterk is dit jaar.
Inderdaad wel slecht verdedigd maar toch knap hoe Club de buitenspelval daar telkens wist te omzeilen!
Standard ook al op voorsprong. Bij Anderlecht gaan ze toch wel echt moeten winnen, met 6 punten achterstand op de rest het seizoen aanvangen is dramatisch.
Gent toch ook opmerkelijk. Ik vond ze in Europa op verplaatsing echt slecht, maar 6-1, chapeau.
En Anderlecht met een 1 / 6 tegen Oostende en Eupen. Er kan ook nog wel eens een pandoering aankomen.
En Anderlecht met een 1 / 6 tegen Oostende en Eupen. Er kan ook nog wel eens een pandoering aankomen.
Mignolet naar Brugge, dat vind ik een zeer straffe zet. Zo krijg je toch de indruk dat onze competitie erop vooruit gaat.
-
Vergaaneglorie
Moeskroen bedoel je zeker.... eupen was tegen Gent.KRKN schreef: ma aug 05, 2019 9:19 am Gent toch ook opmerkelijk. Ik vond ze in Europa op verplaatsing echt slecht, maar 6-1, chapeau.
Benieuwd naar het duel KVM tegen Anderlecht. Ik zie paars-wit gewoon terug punten laten liggen eerlijkgezegd. Ik weet niet of Roofe daar zomaar verandering in gaat kunnen brengen.