A-kern
Re: A-kern
Dat is het net Ozzy. Gij zijt gene supporter (meer). Aan u hebben we dus ook niets verloren als ge het afbolt. Ciaokes!ozzy105 wrote: ↑Wed Jun 28, 2023 8:48 pmEen supporter in hart en nieren mag geen kritiek en bedenkingen hebben dan over het gevoerde beleid???Ga jij supporters die hun vragen en kritiek hebben op facebook ook zo behandelen? Als je ieder persoon met kritiek enz het wil laten aftrappen zullen er niet veel overblijven hoor daar wordt dikwijls ergere kritiek gegeven.G.C. wrote: ↑Wed Jun 28, 2023 8:32 pmIk stop met vriendelijk te zijn : ge zijt ne achterlijke luk, trap het gewoon af hier.ozzy105 wrote: ↑Wed Jun 28, 2023 7:59 pmIs dat voor te lachen JJ??? De voorbije 5 jaar amper 38 matchen gespeelt en meer geblesseerd geweest dan hem lief is... Mannekes toch ze zijn er mee aan het lachen op het lisp! Verdomme zeg.Luc doe eindelijk eens uw portemonnee open jom of is het de bedoeling dat er straks nog 20 man en een trommelaar zit op het lisp???
![]()
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ik zal altijd de club in mijn hart dragen doe ik al 55 jaar. Het wil niet zeggen omdat ik wegens gezondheidsredenen verplicht ben om op tv te kijken ik geen supporter meer ben of geen kritiek mag geven.Axassin wrote: ↑Wed Jun 28, 2023 10:28 pmDat is het net Ozzy. Gij zijt gene supporter (meer). Aan u hebben we dus ook niets verloren als ge het afbolt. Ciaokes!ozzy105 wrote: ↑Wed Jun 28, 2023 8:48 pmEen supporter in hart en nieren mag geen kritiek en bedenkingen hebben dan over het gevoerde beleid???Ga jij supporters die hun vragen en kritiek hebben op facebook ook zo behandelen? Als je ieder persoon met kritiek enz het wil laten aftrappen zullen er niet veel overblijven hoor daar wordt dikwijls ergere kritiek gegeven.![]()
KV Kortrijk heeft nog geen trainer voor volgend seizoen, ze zitten in volle overname maar ook daar komt geen schot in de zaak. Het is zelfs zo erg dat huidige eigenaar de overnemer in gebreke heeft gesteld. Gaat TVA echt dat risico nemen denken jullie?
Man man man.... wat een gezeik op het forum weeral. Telkens maar weer scrollen tussen de bagger om die interessante posts/meningen te vinden.....
Graag een warme oproep:
- Gefundeerde kritiek mag (graag zelf) maar val niet telkens in herhaling om telkens maar hetzelfde te verkondigen opnieuw en opnieuw en ....
- Stoor je je aan iemand, laat het los. Reageer hier niet op en lees door naar de volgende, hopelijk interessantere post.
- Zet mensen die je niet wil horen op je foe-list. Geen last meer van. Graag dan ook niet telkens blijven quoten hierover zodat je het ook echt niet meer hoeft te lezen.
- Blijf voor de rest zeker nieuws, geruchten, kritiek, complimenten, gefundeerde meningen, ... posten zodat het forum hierrond blijft draaien en een plezier om te lezen voor iedereen !
Dank.
PS. En natuurlijk gaan er nog verdedigers bijkomen. Gelooft er nu echt iemand dat we zonder verdediging gaan spelen ?
Zou nog tof experiment zijn ...

Graag een warme oproep:
- Gefundeerde kritiek mag (graag zelf) maar val niet telkens in herhaling om telkens maar hetzelfde te verkondigen opnieuw en opnieuw en ....
- Stoor je je aan iemand, laat het los. Reageer hier niet op en lees door naar de volgende, hopelijk interessantere post.
- Zet mensen die je niet wil horen op je foe-list. Geen last meer van. Graag dan ook niet telkens blijven quoten hierover zodat je het ook echt niet meer hoeft te lezen.
- Blijf voor de rest zeker nieuws, geruchten, kritiek, complimenten, gefundeerde meningen, ... posten zodat het forum hierrond blijft draaien en een plezier om te lezen voor iedereen !
Dank.
PS. En natuurlijk gaan er nog verdedigers bijkomen. Gelooft er nu echt iemand dat we zonder verdediging gaan spelen ?
Zou nog tof experiment zijn ...
Hij wou toch aanvallend voetbal spelenesreil wrote: ↑Thu Jun 29, 2023 7:55 amMan man man.... wat een gezeik op het forum weeral. Telkens maar weer scrollen tussen de bagger om die interessante posts/meningen te vinden.....
Graag een warme oproep:
Dank.
PS. En natuurlijk gaan er nog verdedigers bijkomen. Gelooft er nu echt iemand dat we zonder verdediging gaan spelen ?![]()
Zou nog tof experiment zijn ...![]()
![]()
![]()
En anders wil ik mijn voetbalschoenen wel eens terug afstoffen. Ik ben ook heel mijn carriere chronisch geblesseerd geweest, ideale match dus. 
Gewoon zo hard mogelijk alles naar Oulare kegelen
Sneu voor PDS zeg. Zijn dingen die een carrière zwaar kunnen beïnvloeden.
Één van de vele miskopen tot heden. Twee seizoenen op het lisp vertoeft en amper kunnen spelen wegens blessures!