Transfernieuws
-
Re: Transfernieuws
Waar lees jij laatste speler inkomend? Nu top transfert denk ik voor ons en niet op huurbasis maar definitief voor jammer genoeg maar 1 jaar.
Hier staat dat, transferactiviteit afgesloten, klaar met hun huiswerk, laatste aanwinst :Vergaaneglorie wrote: ↑Sat Sep 12, 2020 4:16 pmWaar lees jij laatste speler inkomend? Nu top transfert denk ik voor ons en niet op huurbasis maar definitief voor jammer genoeg maar 1 jaar.
https://www.gva.be/cnt/dmf20200912_9473 ... e-te-tonen
Formerly known as Lisp-boy
-
Inderdaad zonde moet meer zijn, te zwak nu.
Goh. Een paar weken terug waren er hier een aantal steevast van overtuigd dat er niks meer ging bijkomen. We hebben er een viertal bijgekregen. Toch niet zo slecht lijkt me (al had ik er graag meer gezien ook. Het is echter toch wel duidelijk dat we niet bepaald voor de promotie meedoen).
Eens. Een paar weken geleden waren er veel blij mochten er een stuk of 3 bijkomen. Na de 'promotie' zijn het er zelfs 5 geworden (el kababri, bitsindou, van Landschoot, troonbeeckx en petrov). Na de recente weken, verdienen ze op zijn minst het voordeel van de twijfel. Van landschoot heeft trouwens een match of 70 in de benen in Nederland en kon zelfs naar de eredivsie. Zo enervaren is die toch niet meer.Eric wrote: ↑Sun Sep 13, 2020 10:20 pmGoh. Een paar weken terug waren er hier een aantal steevast van overtuigd dat er niks meer ging bijkomen. We hebben er een viertal bijgekregen. Toch niet zo slecht lijkt me (al had ik er graag meer gezien ook. Het is echter toch wel duidelijk dat we niet bepaald voor de promotie meedoen).
Hij zegt zelf trouwens dat hij gehaald is voor de 8 positie. Toon zal dus zijn plaatsje moeten afstaan vermoed ik.
Voor zover ik weet heeft trouwens noch de trainer, noch het bestuur bevestigd dat er niets meer bijkomt. Stond enkel in het artikel van Kugu.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Zullen ze placa nie meer willen zit nie op bank meer vavonnd volgens Gazet